Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@02:02:38 GMT

رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان ابقا شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۹۱۸۷

رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان ابقا شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از ابقای رئیس شورای هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام سیدعبدالصاحب حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از 700 هیئت مذهبی کاشان 520 هیئت دارای مجوز هستند، اظهار داشت: انتخابات شورای هیئات مذهبی کاشان هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و روسای هیئات مذهبی در این انتخابات شرکت و رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان افزود: ایجاد همگرایی میان هیئات مذهبی، صدور مجوز، مشارکت هیئات مذهبی در برنامه‌های مختلف و غیره از جمله وظایف شورای هیئات مذهبی کاشان است.

ورود هیئات مذهبی با وسائل عزاداری به حرم رضوی مهیا شدتاکید مسئولان استان مرکزی بر مراقبت هیئات مذهبی برای جلوگیری از ورود مراسم خرافی به عزاداری‌ حسینیشعار مشترک هیئات مذهبی در ماه محرم 1441 انتخاب شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به نقش غیرقابل انکار هیئات مذهبی در طول ادوار مختلف ابراز داشت: با رای‌گیری صورت گرفته مجتبی رضازاده در سمت ریاست شورای هیئات مذهبی کاشان ابقا شد‌ و «علی معلم» به عنوان نائب رئیس شورای هیئات مذهبی، «سیدعلی جلال زاده» به عنوان دبیر و «سیدعلی اکبر رفاهی» به عنوان خزانه دار شورای هیئات مذهبی کاشان انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه از سوی رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان «محمدعلی زاهدی نیا» به عنوان مسئول کمیته بازرسی انتخاب شد، گفت: «سید محمود تقریری» مسئول کمیته رسیدگی به شکایات، «علی معلم» مسئول کمیته انتخابات و «سید فخرالدین شجاعی» نیز از سوی مجتبی رضازاده به عنوان مسئول کمیته فرهنگی منصوب شدند.

انتهای پیام/801/ع

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند