Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@16:06:40 GMT

بازیگر پرحاشیه در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۹۳۷۱

بازیگر پرحاشیه در تلویزیون

مجموعه تلویزیونی «بال‌های خیس»، تهیه‌ شده در گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما به کارگردانی عباس رنجبر از آنتن کانال کردی به نمایش درمی آید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ تحکیم مبانی خانواده و ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی، توجه به خودکفایی و تولید ملی ، توجه به تولید علم و دانش و نقش نسل دوم و جوانان متعهد و تاثیرگذاری فرهنگ والای بسیجی در جامعه از مهم‌ترین محورهای مجموعه تلویزیونی « بال های خیس» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سریال سعی شده است با بهره‌گیری از نیروهای توانمند، رعایت اصول درام و قصه، گره‌های داستانی، مبانی هنری و فنی کاری ارزشمند برای انتقال پیام صحیح و هوشمندانه، داستانی متناسب با ذائقه مخاطب روایت شود.

در مجموعه تلویزیونی «بال‌های خیس» دو داستان به موازات هم ترسیم می‌شود.

داستان اول این مجموعه‌ 26 قسمتی حول محور پزشک حاذقی به نام مجید پرتو با ایفای نقش «حبیب دهقان‌نسب» شکل می‌گیرد که با تشکیل تیمی جوان در زمینه تولید داروی ضدسرطان، پژوهش گسترده‌ای انجام داده است. در این راه دوست و همرزم ‌قدیمی‌اش مهدی قاسمی با بازی علی عمرانی پا به پای او پیش می‌آید و اگرچه تخصصی در زمینه تولید دارو ندارد، اما نقش مشوق و همراه همیشگی را برای دکتر پرتو بازی می‌کند.

داستان دوم مضمونی خانوادگی و معمایی دارد. جوانی به نام محسن با ایفای نقش حسین مهری در جریان اردویی دانشجویی در شمال کشور توسط ضاربی ناشناس درون پرتگاهی می‌افتد. سقوط محسن در این پرتگاه و نجات او از مرگ، زمینه‌ساز به وجود آمدن ماجراهایی می‌شود که پی در پی بر سر راهش قرار می‌گیرد.

در این مجموعه بازیگرانی چون علی عمرانی، فاطمه گودرزی، حبیب دهقان‌نسب، حسین مهری، صادق هاتفی، کیهان ملکی، جمشید جهانزاده، مهران رجبی، شیوا خسرومهر، محسن افشانی، سودابه بیضایی، بهار نوحیان، مینا نوروزی، زهره حمیدی، اکبر سنگی، روشنک عجمیان، کاظم هژیر آزاد، مالک سراج، علیرضا اولیا، سوگل طهماسبی، سعیده عرب، فرحناز منافی ظاهر در «بال‌های خیس» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی بازی کرده‌اند.

این سریال را فواد شعبانی برای کانال کردی دوبله و زبانگردانی کرده است که هر شب ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران از کانال کردی پخش می شود. تکرار این مجموعه ساعت 6:45 دقیقه ، 10:40 15:10 روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: مباحث دندانپزشکی به زبان کردی پخش مجموعه مستند «ایران- تهران» به زبان کردی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردی محسن افشانی شبکه جهانی سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود

طرفیانی مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان در بازدید از خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: با دیدن چنین تلاش‌هایی برای تحقق شعار جهش تولید از سوی مجموعه فولاد اکسین خوزستان شگفت زده شدم.

او همراه با مجموعه روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان از خط تولید این کارخانه توانمند تولیدی بازدید کرد.

طرفیانی در حاشیه بازدید از خط تولید کارخانه شرکت فولاد اکسین خوزستان با بیان اینکه به توان تولیدی این شرکت می بالم، افزود: کارگران و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان ثابت کرده اند که دشمنان برای تحقق خواسته هایمان نمی‌توانند مانع شوند.

او ادامه داد: به عنوان یک ایرانی به تلاش و کوشش و خلق چنین تولیداتی در شرکت فولاد اکسین می بالم و امیدواریم‌ مسیری که این مجموعه در پیش گرفته به بهترین شکل تا رسیدن به قله طی شود.

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به نشست با روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: عملکرد مجموعه روابط عمومی این شرکت در بحث ارائه دستاوردها و توانمندی های تولیدی مجموعه و نقش آفرینی اکسین در اقتصاد کشور بی نظیر بوده است.

او اضافه کرد: نقش روابط عمومی اکسین در بازتاب دیدار جمعی از کارگران با مقام معظم رهبری و تبیین اهداف مورد ایشان در میان جامعه بسیار پررنگ و تاثیر گذار بوده است.

طرفیانی می‌گوید: امیدواریم مجموعه خدوم روابط عمومی فولاد اکسین بتواند در ادامه مسیر فعالیت خود،جایگاه رفیع و نقش آفرینی های اکسین در اقتصاد و تولید کشور را به بهترین شکل به تصویر کشد و زبانی گویا برای بازتاب اهداف مورد نظر در بحث جهش تولید باشد.

او در پایان از همه تلاش های کارگران و کارکنان شرکت فولاد اکسین که شبانه روزی در جبهه تولید مشغول به کار و به دنبال ثبت رکوردهای تولید هستند، صمیمانه تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • خانم ژیلا صادقی، این صحبت‌هایت را فراموش کردی؟!
  • رخنه به قلب دشمن
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس