Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شیعه و سنی چابهار با حضور گسترده در راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور بار دیگر از تصمیات رهبری و مسئولان کشور پشتیبانی و تحرکات اغتشاشگران را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، امام جمعه چابهار در اجتماع راهپیمایان حمایت از امنیت و اقتدار کشور اظهار داشت: اقدام شایسته و ارزشمند مردم بویژه جوانان این مرز و بوم که با وحدت و انسجام و پیروی از ولایت در حفظ و حراست از اسلام و دستاوردهای انقلاب وارد صحنه شده و نقشه دشمنان را خنثی کردند، قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمد موسوی افزود: این مردم دلداده اسلام، قرآن و احکام الهی هستند و در هیچ برهه زمانی از اسلام ناب محمدی(ص) جدا نمیشوند و در مقابل آمریکا و ایادی آن که علیه نظام اسلامی قصد سوء دارند، ایستادگی می کنند.

وی بیان کرد: همه ما به گرانی بنزین اعتراض داریم اما اعتراض مان را با ضربه زدن به ارزش‌های انسانی کشورمان اعلام نمی‌کنیم.

امام جمعه چابهار ادامه داد: مردم ما مطالبات خود را با منطق و گفت‌وگو به مسوولان منتقل می کنند و با تخریب اموال عمومی و کشتن حافظان امنیت کشور بشدت مخالف هستند و انزجار و نفرت خود را از اخلالگران و آشوبگران اعلام می کنند.

وی گفت: درود بر ملت بزرگ ایران که وقتی متوجه شدند یک سری افراد مغرض می خواهند از اعتراض مسالمت آمیزشان سوء استفاده کنند، صف خود را از افراد برانداز و اشرار جدا کردند.

امام جمعه چابهار افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب توطئه جنایتکارانه دشمنان را خنثی کرد و همه ملت نیز پشت رهبری ایستادند، ایادی استکبار می خواستند بگویند دیکتاتوری در ایران است اما رهبر عزیز ما با آن بیانات زیبا که فرمودند من از اعتراض ملت حمایت می کنم، مسوولان حرف مردم را گوش کنند و نگذارند گرانی کمر ملت را خم کند، این دسیسه دشمنان را نیز خنثی کردند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: ما امروز در این میدان جمع شده ایم تا قاطعانه اعلام کنیم هرگز به دشمنان اجازه جنگ افروزی و توطئه را نخواهیم داد.

امام جمعه موقت اهل سنت و مدرس حوزه علمیه الحرمین‌الشریفین چابهار نیز اظهار داشت: وحدت مردم و علما با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رمز پیروزی ما در این چهل سال عمر با برکت نظام بوده است و پایبند به این رمز هستیم.

مولوی عبدالله دوستی افزود: امنیت کشور یک موضوع و مساله کوچکی نیست بلکه اساس و پایه مهم کشور است، همانگونه که حضرت ابراهیم وقتی به امر خداوند بنای کعبه شریف را نهادند نخستین دعایشان این بود که «خدایا این مکان را مکان امنی قرار بده.»

وی تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند امنیت کشور را به خطر بیندازند و اموال عمومی را تخریب می‌کنند بدانند که عمل شان از نظر شرع محکوم است.

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار تاکید کرد: من از طرف علما و مردم غیور بلوچ اعلام می‌دارم، غیرت مردم بلوچ اجازه نمی دهد مسائل خلاف امنیت کشور را تحمل کنند، ما مرزداران جغرافیایی، دینی و سیاسی همیشه و همواره به عنوان یک قوم وفادار به نظام و کشور بوده‌ایم و هستیم. 

 

بیشتر بخوانید: سیمای فارس با ویژه برنامه های هفته وحدت تقدیر از فرمانده نیروی هوایی و سازندگان جت «یاسین»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استکبار جنگ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شیعه و سنی ملت بزرگ ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور با اشاره به هفته کار و کارگر، عنوان کرد: داشتن تفکر کار کردن در هر سنی بسیار مهم است لذا این موضوع باید یه یک ارزش تبدیل شود. وی با بیان اینکه کارگران سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند و در زمینه تولید نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کنند، ادامه داد: مسئولان باید توجه ویژه به کارگران و رفع مشکلات آنان داشته باشند.

مرادپور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران، اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب کارگران را به کسانی که در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند تشبیه می‌کنند زیرا قشر نیروی مدافع اقتصاد کشور هستند و در جهت تولید و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه فرهنگ کار در کشور ما دچار آسیب شده است، تصریح کرد: این امر در حالی است که کار کردن در دین مبین اسلام یک ارزش و یک شرف است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه زده است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر کارمند بودن در جامعه به یک ارزش تبدیل شده است، گفت: این موضوع نیز در حالی است که ارزش کارگری بسیار بلندمرتبه است زیرا کارگر تولید می‌کند و زحمت می‌کشد و نان حلال به دست می‌آورد.

مرداپور با یادآوری اینکه گاهی شاهدیم برخی از کارفرماها تا ماه‌ها حقوق کارگران خود را نمی‌دهند و امام صادق (ع) در این باره می‌فرمایند هر کس در دادن مزد کارگر به او ستم روا دارد خداوند عمل او را باطل می‌سازد و بوی بهشت را بر وی حرام می‌کند، تصریح کرد: مسئولان و کارفرمایان باید به قشر کارگر و حقوق آنها توجه ویژه داشته باشند زیرا در قیامت باید پاسخ‌گوی رفتار خود در قبال کارگران باشند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه رسول خدا (ص) از به کار گرفتن کارگر، پیش از تعیین مزدش نهی فرموده و امام صادق (ع) نیز در حدیث مشهوری فرمودند: مزد کارگر را پیش از آنکه عرقش خشک شود بدهید، گفت: این میزان تأکید و سفارش از سوی اهل‌بیت (ع) نشان از اهمیت این مسئله نزد خداوند متعال است.

کد خبر 6090991

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم