Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراکسیون حزب "جایگزینی برای آلمان" که برخی نمایندگان آن اخیرا به دمشق سفر کرده‌اند این شهر را کاملا امن و صلح آمیز ارزیابی کرده و خواستار آغاز مناسبات اقتصادی با دولت بشار اسد شدند. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس" آلمان، اعضای فراکسیون حزب افراطی "جایگزینی برای آلمان" مجددا در سوریه با نمایندگان دولت بشار اسد، رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فراکسیون پارلمان آلمان حالا از دولت آلمان درخواست کرده است که مناسبات اقتصادی با این کشور را آغاز کند. نشریه "فوکوس" آلمان این خبر را با استناد به یک بیانیه دولتی این حزب منتشر کرده است. در سال 2018 هم اعضای حزب افراطی جایگزینی برای آلمان با نمایندگان دولت بشار اسد در سوریه دیدار کرده بودند.

وزارت امور خارجه آلمان همچنان سوریه درگیر جنگ های داخلی را به عنوان منطقه ای خطرناک ارزیابی می کند و وزارت امور خارجه از همه شهروندان آلمانی که همچنان این کشور را ترک نکرده اند خواسته است که از آن خارج شوند. سفارت آلمان در سوریه همچنان بسته است.

پنتاگون: عملیات مشترکی را با قسد در شرق سوریه خواهیم داشتآمریکا حضور نیروهایش در میادین نفتی سوریه را قانونی خوانددفتر فرهنگی_تبلیغی رهبر معظم انقلاب مدافعان فرهنگی را به سوریه اعزام می‌کند

اعضای حزب افراطی جایگزینی برای آلمان در جریان سفر خود به سوریه از جمله با وزیر توریسم دولت بشار اسد دیدار کردند.

"والدمار هردت"، از نمایندگان حزب افراطی آلمان در پارلمان این کشور که بخشی از هیاتی بود که به سوریه سفر کرده بود در صفحه فیس بوک خود نوشت که دمشق کاملا صلح آمیز و امن است. وی تاکید کرد که تصوراتش کاملا به گونه‌ای دیگر از آن چیزی است که ما در رسانه ها درباره سوریه می شنویم و می خوانیم.

دولت آلمان در سال 2018 شدیدا به دیدار نمایندگان حزب جایگزینی برای آلمان با نمایندگان دولتی بشار اسد در سوریه انتقاد وارد کرد.

حزب افراطی جایگزینی برای آلمان اخیرا با اقبال بالای شهروندان آلمانی مواجه شده و در انتخابات های ایالتی اخیر در آلمان موفقیت های بسیار چشمگیری را به دست آورده است.

البته احزاب بزرگ و سنتی آلمان همچنان هرگونه همکاری با این حزب افراطی در آلمان را رد می‌کنند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان" سوریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان سوریه اخبار آلمان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد

«موسسه اقتصادی آلمان» از رشد بیکاری در این کشور به بالاترین رقم در یک دهه اخیر خبر داد.

به گزارش مشرق، ضعف اقتصادی آلمان بالاخره به بازار کار این کشور آسیب زد به‌طوریکه پیش‌بینی می‌شود تعداد کارگران بیکار به بالاترین رقم در حدود یک دهه گذشته برسد؛ این را مطالعات «موسسه اقتصادی آلمان» اعلام کرده است.

بر اساس این مطالعاتی که امروز منتشر می‌شود، بیکاری در این کشور به طور متوسط به کمی کمتر از ۲.۸ میلیون نفر افزایش خواهد یافت که بالاترین رقم از سال ۲۰۱۵ به شمار می‌رود.

کارشناس بازار کار موسسه اقتصادی آلمان، هالگر شیفر می‌گوید، با وجود رکود پارسال، بازار کار آلمان تقریبا ثبات داشت اما امسال برلین دارد پی‌آمدهای بحران اقتصادی را با قوت بیشتری احساس می‌کند.

در سال ۲۰۰۵ هم بیکاری در آلمان به ۴.۹ میلیون نفر رسیده بود که به آلمان «مرد بیمار اروپا» می‌گفتند.

بر اساس پیش‌بینی این موسسه، نرخ بیکاری آلمان در سال جاری میلادی به ۶ درصد افزایش می‌یابد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • برچیدن کمپ اعتراضی حامیان فلسطین در برلین توسط پلیس
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد