Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@03:59:00 GMT

پراید امروز هم ارزان شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۱۹۷۴

پراید امروز هم ارزان شد

 قیمت پراید امروز هم به سمت ارزانی حرکت کرد. بر این اساس پراید سایپا ۱۳۱ در بازار حدود ۴۰۰ هزار تومان دیگر ارزان شده و به ۴۹ میلیون تومان رسیده است. پراید هاچ‌بک در بازار با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به ۵۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بازگشته است. باید توجه داشت در هفته گذشته و تنها چند روز پس از سهمیه بندی بنزین قیمت پراید هاچ بک مرز ۵۵ میلیون تومانی را هم رد کرده بود و در هفته جاری دو روز کاهش قیمت را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پراید در میان خودروهای سایپا در خط مقدم ارزانی قرار گرفت و پیشتاز ارزان شدن قیمت‌ها در بازار خودروی تهران شد. پراید سایپا ۱۳۱ صندوق‌دار در بازار حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزان شده و تا ۴۹ میلیون تومان پایین آمده است. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ در ادامه روند کاهش قیمت روز قبل حدود ۲۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به قیمت ۵۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بازگشته است. پراید وانت هم با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی روبرو شده و امروز در بازار ۴۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. 

۲۲۳۲۲۸

کد خبر 1324169

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودرو خودروسازان بازار خودرو پراید سایپا سهمیه بندی بنزین بنزین تیم ملی فوتبال ایران اینترنت باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال برانکو ایوانکوویچ مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۲۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۸ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۵۶ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر ۲ هزار و ۳۰۱ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش شدید قیمت‌ها در بازار
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول