Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- بازی آاس رم-برشا در هفته سیزدهم سری آ با برتری 3-0 جالوروسی به پایان رسید. پائولو فونسکا پس از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی پرتغالی رم در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

در نیمه اول فضای کافی داشتیم اما بیش از حد کند بودیم و فاقد شور و اشتیاق کافی بودیم. باید چیزی در تیم تغییر می کرد بنابراین در رختکن بر سر بازیکنان فریاد زدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی اوقات لازم است شما صدای خود را بلند کنید!

شیوه مربیگری من با توجه به شرایط عوض می شود. گاهی اوقات در رختکن عصبانی هستم اما برخی اوقات با آرامش توصیه های فردی و تیمی را به بازیکنان منتقل می کنم. همچنان باید از هر نظر بهتر شویم. اگرچه 3 گل زدیم اما هر سه گل از روی ضربات شروع مجدد بود. فرصت داشتیم تا از شیوه های دیگری هم گلزنی کنیم.

پلگرینی پس از دو ماه مصدومیت به زمین برگشت و برای اولین بازی، عملکرد او خوب بود. به نظرم به بهترین تعادل خود در این فصل رسیدیم. بردن مانچینی از پست مدافع به هافبک به ما کمک کرد. ورتو و دیاوارا نیز بازیکنان بسیار مهمی هستند. اسمالینگ در کارهای دفاعی و هجومی بسیار موثر ظاهر می شود. توانایی زیادی در توپ های هوایی دارد بنابراین لازم است از این مزیت در ضربات شروع مجدد استفاده کنیم.

فلورنتزی پس از 5 هفته برای اولین بار در ترکیب ثابت رم حضور داشت. فونسکا در این مورد افزود:

او باید در کارهای هجومی موثرتر ظاهر شود. وی توانایی بازی در پست های متفاوتی را دارد و با توجه به شرایط می تواند پست فول بک یا وینگر به میدان برود. صادقانه بگویم توصیه ای برای فلورنتزی ندارم. او درک کرد که نیمکت نشینی اش برای تیم بود و هیچ مخالفتی با این موضوع نکرد. هر زمان لازم باشد با فلورنتزی یا سایر بازیکنان صحبت خواهم کرد. نحوه برخورد من با او همچون سایر بازیکنان است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما(از تعلیق روابط تجاری با رژیم صهیونیستی )فقط یک هدف داریم و آن اینکه دولت نتانیاهو را که با حمایت نظامی و دیپلماتیک غرب خارج از کنترل است، مجبور به آتش بس کنیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین  الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در جمع اعضای هیئت مدیره انجمن مستقل صنعتگران و بازرگانان ترکیه «موسیاد» ترکیه درباره توقف تجارت ترکیه با رژیم اسرائیل گفت: ما با هیچ کشوری در منطقه خود به دنبال خصومت و درگیری نیستیم و نمی‌خواهیم در جغرافیای خود شاهد درگیری، خون و اشک باشیم.

اردوغان ادامه داد: عواقب این اقدام را با هماهنگی و مشورت با دنیای تجاری خود دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: ما در اینجا فقط یک هدف داریم و آن اینکه دولت نتانیاهو را که با حمایت نظامی و دیپلماتیک غرب خارج از کنترل است، مجبور به آتش بس کنیم.

روز جمعه اردوغان اعلام کرد که ترکیه واردات و صادرات با رژیم صهیونیستی را به طور کامل به حالت تعلیق درآورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • رقص و پایکوبی بازیکنان پارما در رختکن پس از صعود به سری آ / فیلم
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی