Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: گشت بسیجی محله‌محور با هدف کمک به مجموعه‌های انتظامی و امنیتی در برقراری امنیت و آرامش در سطح کشور از جمله استان بوشهر اجرا می‌شود. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، سردار علی رزمجو  شامگاه یکشنبه در همایش هم‌اندیشی متولیان و مجریان گشت‌های رضویون بسیج در برازجان با بیان اینکه پیشرفت‌های همه جانبه در بخش‌های مختلف جامعه در سایه چتر امنیت انجام می‌شود اظهار داشت: پرداختن به قلمرو امنیت و حوزه‌های امنیتی در کشور‌های مختلف دنیا به‌‌ویژه در نظام جمهوری اسلامی ایران و ارتباط آن با مباحث سیاسی، داخلی و دفاعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش مهم نیروی بسیج در برقراری و ارتقاء امنیت افزود:نیروهای بسیج و سپاه در کنار دستگاه‌های امنیتی مانند نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) نقش مهمی در زمینه امنیت ایفا می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع)  استان بوشهر امنیت و آرامش را زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت دانست و تاکید کرد: لازم است فضایی را برای مردم ایجاد کنیم که بتوانند با آرامش و امنیت زمینه کمال و سعادت آنان فراهم شود.

رزمجو امنیت داخلی یک کشور، استان، شهرستان و روستا‌ها را در برگیرنده حفظ و توسعه منافع حیاتی مردم آن مجموعه دانست و تصریح کرد:  امنیت و آرامش یکی از ارزش‌های یک ملت و دولت به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ دولت‌ها زیر سایه چتر امنیت فراهم می‌شود گفت: در درون یک حاکمیت امنیت بسیار ارزشمند است که باید برای ثبات و پایداری جامعه و بقای کشور آن را در سطح قابل قبولی برقرار کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع)  استان بوشهر امنیت عمومی جامعه را یکی از بارزترین و بسترساز‌ترین وجود بالندگی یک اجتماع دانست و افزود: این مهم در توسعه و ثبات جامعه اثرگذار است.

رزمجو با بیان اینکه بسیج در کنار نیروهای دیگر دارای کارنامه درخشانی در برقراری امنیت است گفت: بدون شک بسیج متشکل از اقشار مختلف مردم بوده که در چهل سال انقلاب اسلامی، در کنار نیرو‌های امنیتی و انتظامی، وظیفه برقراری امنیت در مقیاس جهانی را برای ما به ارمغان و کارنامه درخشان و برجسته‌ای را به‌دست آورده است.

وی با اشاره به نقش مهم بسیج در جامعه افزود: بسیج یک مدل حرکت سازمان یافته مردمی با انگیزه‌های مبتنی بر ارزش‌های الهی، با ویژگی‌های ایثار، فداکاری، شهادت طلبی و ولایت‌مداری، همواره خودش را در صحنه‌های سخت دفاع از انقلاب اسلامی آماده نگه داشته است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع)  استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی شرارت‌ها، آشوب‌ها و اغتشاشات بسیاری را پشت سر گذاشته است تصریح کرد: در حوادث اخیر شاهد حضور بسیجیان در کنار دیگر نیرو‌های امنیتی و انتظامی بودیم و همین حضور و همراهی بسیجیان در صحنه سبب  شد تا این آشوب نیز در نطفه خفه شود.

رزمجو  با بیان اینکه آشوب‌ها و اغتشاشات  اخیر یک فتنه جهانی بود که ختم به خیر شد افزود: با وحدت و همدلی مردم و مسئولان در کنار هم این فتنه سرنگون و نابود شد.

وی با اشاره به اینکه هدایت‌های پیامبرگونه رهبرمعظم انقلاب برکفر جهانی غلبه پیدا کرد گفت: با غلبه بر فتنه اخیر، پیروزی اقتدار آفرین دیگری برمجموعه انقلاب اسلامی در تاریخ انقلاب و دنیا ثبت شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه دشمن به این سناریو امیدوار بود تاکید کرد: با حضور نیرو‌های انتظامی و امنیتی و همراهی بسیجیان سلحشور و اینکه مردم صفوف خود را از آشوب‌گران جدا کردند فتنه دشمنان با شکست روبه‌رو شد.

5000 برنامه ‌هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان‌ استان بوشهر برگزار می‌شود بوشهر| مردم با بصیرت ایران صف خود را از هنجارشکنان جدا کردند

رزمجو از برگزاری گشت بسیجی رضویون در استان خبر داد و بیان کرد: گشت بسیجی محله محور با عنوان گشت رضویون با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی و ارگان‌های امنیتی و قوه قضائیه در سطح کشور و استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در واقع گشت رضویون با هدف کمک به مجموعه‌های انتظامی و امنیتی در برقراری امنیت و آرامش در سطح جامعه پایه‌ریزی شده و بسیجیان در قالب این طرح با قدرت و شجاعت انجام وظیفه می‌کنند.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

به گزارش جماران؛ مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه، گفت: «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رویت می‌کنند».

وی اضافه کرد: «این دو تذکر در مورد انجام همه ماموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک ماموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل ماموریت زیر سوال نمی‌رود و باید ماموریت به‌درستی اجرا شود».

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: «بنابر اطلاعی که دارم هم با آن ماموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده‌اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود».

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم