Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:16:33 GMT

ادامه بارش برف در ارتفاعات اندیکا

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۲۵۲۶

ادامه بارش برف در ارتفاعات اندیکا

کورش دهنو یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : بارش برف در نقاط کوهستانی این جاده آغاز شده و ۲ تیم راهداری برای برف روبی جاده مستقر شده اند.

وی افزود: راهداران به صورت شبانه روزی برف روبی جاده را انجام می دهند اما رانندگان پیش از سفر حتما از سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

وی ادامه داد: با وجود هشدارهای قبلی برخی رانندگان چهارشنبه شب گذشته به دلیل همراه نداشتن زنجیر چرخ در این جاده گرفتار شدند که با تلاش راهداری و جمعیت هلال احمر نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: هفته گذشته ۷۰ خودروی گرفتار در برف در این جاده رهاسازی و سرنشینان آنها در پایگاه امداد و نجات تاراز اسکان یافتند.

وی افزود: پایگاه امداد و نجات تاراز با ۲ تیم مجهز به مسافران گرفتار در برف خدمت رسانی و در صورت نیاز شرایط اسکان آنها را فراهم می کند.

جاده اندیکا – شهرکرد یکی از جاده های میانبر استان خوزستان به سمت چهارمحال و بختیاری است که بخش هایی از آن کوهستانی ، برف گیر  و فاقد پوشش شبکه تلفن همراه است.

برچسب‌ها راهداری بارش برف خوزستان اندیکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری بارش برف خوزستان اندیکا راهداری بارش برف خوزستان اندیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی ظهر شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: سه تیم هلال احمر برای نجات هشت جوان گرفتار شده در رودخانه فصلی روستای علی آباد موسویه بخش سده شهرستان قائنات اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات شهرستان، یک تیم واکنش سریع از استان نیز در محل حضور یافت و افراد گرفتار در سیلاب پس از تلاش سه ساعته نجات یافتند.

کاوسی گفت: همچنین در این عملیات امداد و نجات از خودرو یونیماک و آگو (خودرو آبی و خاکی) برای امدادرسانی استفاده شد.

وی یادآور شد: مردم با توجه به شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن راه‌ها از سفرهای غیر ضروری و به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی از حضور و تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

استاندار خراسان جنوبی هم در تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، از امدادگران برای نجات این افراد قدردانی کرد.

کد خبر 6096339

دیگر خبرها

  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند