Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران تیم پرسپولیس در یازدهمین بازی خود در لیگ برتر در تهران با یک گل مغلوب نفت مسجدسلیمان شد تا چهارمین شکست خود را تا اینجای لیگ ثبت کند. این موضوع باعث شد تا از سوی باشگاه با سرمربی تیم تماس گرفته شود و از کالدرون درخواست شد تا صبح دیروز به دیدار مدیرعامل باشگاه برود و در خصوص روند حرکتی پرسپولیس به انصاری‌فرد پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص این جلسه گفت: «آقای کالدرون آمد تا در خصوص وضعیت تیم با آقای انصاری‌فرد جلسه‌ای برگزار کند و اینکه گفته می‌شود او به کمیته فنی احضار شده صحت ندارد. معمولاً این جلسات هر هفته و بعد از بازی‌ها برگزار می‌شود و امیدواریم دوباره پرسپولیس بتواند نتایج خوب خود را تکرار کند. محور این جلسات برای برنامه‌ریزی کار‌های جاری باشگاه است، چراکه ما باید به سرعت آماده شویم و برای بازی روز سه‌شنبه مقابل نفت آبادان در شرایط خوبی قرار داشته باشیم. از شب گذشته برخی شایعات در خصوص این جلسه به راه افتاده و ذهنیت‌هایی برای برخی به وجود آمده، اما این‌طور نیست و ما امیدواریم در ادامه فصل بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.»   در همین ارتباط شنیدیم ماجرا به همین سادگی هم نبوده است. ظاهراً محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس که روز جمعه توسط هواداران پرسپولیس احاطه و سؤال‌پیچ شده بود به گابریل کالدرون اولتیماتوم داده و گفته است: «۴ شکست در ۱۱ بازی در شأن تیم بزرگ پرسپولیس نیست. هواداران پرسپولیس حق دارند ناراحت و شاکی باشند و ما باید در بازی‌های خانگی پیروز می‌شدیم. امیدوارم شرایط را درک کرده و با جدیت بیشتری تمرینات پرسپولیس را دنبال کرده و تمرکز خود را روی مسابقات تیم بگذارید. ما دیگر جایی برای شکست نداریم.»

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کالدرون صدای ایران نفت مسجد سلیمان پرسپولیس انصاری فرد پیروزی شکست شکست پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ

به گزارش همشهری آنلاین بازیکنان پرسپولیس خیلی امیدوار بودند تا با قهرمانی در جام حذفی حداقل اگر در لیگ به صدر جدول نرسیدند، فصل را بدون جام تمام نکنند. آخرین‌بار که آنها توسط آلومینیوم از جام حذفی کنار رفتند در لیگ هم ناکام بوده و جام را به استقلال دادند و هواداران پرسپولیس می‌ترسند این ماجرا باز هم تکرار شود. در همین راستا رختکن سرخپوشان بعد از بازی اصلا حال و هوای خوبی نداشت. وحید امیری که به‌عنوان کاپیتان تیم پنالتی را از دست داده بود بیشتر از همه نفرات احساس شرمندگی می‌کرد و بابت این موضوع هم از همبازیانش عذرخواهی می‌کرد؛ البته اکثر بازیکنان به وحید دلداری می‌دادند. در این میان چند بازیکن اسمی تیم به‌اضافه همراهان اعتقاد داشتند اوسمار با تعویض‌های بدش کمر تیم را شکسته و او مقصر اصلی این باخت است. در واقع اتفاقات بازی پرسپولیس در اراک باعث شد اوسمار تا حدی اعتماد شاگردانش را از دست بدهد.

کد خبر 847638 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک (۶)۴-۴(۵) پرسپولیس (جام حذفی ایران - 1402/03)
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم