Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@02:18:45 GMT

بحران تیم‌‎ملی، حاصل فدراسیون تاج

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۴۲۴۵

بحران تیم‌‎ملی، حاصل فدراسیون تاج

«بحران» توصیف این روزهای فوتبال ملی ایران است؛ درون زمین، تیم ملی باخت‌های متوالی را تجربه می‌کند و سرمربی تیم ملی کوچک‌ترین کاریزمایی از خود نشان نداده است. در خارج از زمین و جایی‌که ریشه اصلی مشکلات به آن برمی‌گردد، فدراسیون فوتبال، سردرگم و منفعل است.

به گزارش شریان نیوز،در شرایطی که صعود از گروه در اولین مرحله مقدماتی آسیا دور از دسترس است، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته است که در سکوت شدید خبری کارهایش را پیش ببرد و فقط سخنگوی فدراسیون فوتبال به‌صورت قطره‌چکانی اخبار را به مردم اعلام کند و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌های خود درمورد شرایط آینده تیم ملی صحبت نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از پایان جام ملت‌های آسیای 2019 و جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی ایران، ماهیت تیم ملی تا حدود شش ماه از بین رفت و فدراسیونی که خود را پنج ستاره می‌داند نتوانست یک مربی استخدام کند و در هر حالی که تقریبا همه از جدایی کی‌روش مطمئن بودند، هیچ‌گونه مذاکره‌ای در سطح پیشرفته میان فدراسیون فوتبال گزینه‌های احتمالی شکل نگرفت تا از میان مربیان بزرگی که فن‌مارویک و هروه رنار، مارک ویلموتس بلژیکی به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود و تیم ملی بعد از سال‌ها آرامش در نتیجه‌گیری و حضور در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا و دوران موفق در دو جام جهانی متوالی، سهمیه جام ملت‌های آسیا هم در آستانه از دست رفتن باشد.

در چنین شرایطی مارک ویلموتس با قراردادی که مهدی تاج آن را اصلاح‌شده نسبت به قرارداد کی‌روش می‌داند، تمام روزهای سال جز روزهای فیفا را در خارج از ایران سپری می‌کند و بازی‌های لیگ را تماشا نمی‌کند تا مشخص شود حتی کوچک‌ترین انگیزه‌ای برای تغییر ندارد و انگار اهمیتی برایش ندارد که تیم ملی در دو بازی آخر خود تنها یک گل وارد دروازه رقبا کرده و با دو باخت از زمین خارج شده است. نکته عجیب این است که چرا فدراسیون جدا از بندهای مالی که شاید بتوان آن را در دنیای حرفه‌ای، محرمانه دانست، بندهای دیگر که مربوط به مرخصی‌ها و حضور دستیاران است چرا منتشر نمی‌شود تا تفاوت‌های قراردادهایی که کارشناسان روی آن کار کرده‌اند، مشخص کرد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!

فدراسیون فوتبال به صحبت‌های مدیران روابط عمومی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس واکنش نشان داد.

طرفداری | حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد.

فدراسیون فوتبال نوشت:

با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • مورد عجیب عبدالله
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!