Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدافع پیشین باشگاه استقلال گفت: فکر نمی‌کنم تیمی جلودار استقلال کنونی باشد، شاگردان استراماچونی پیشرفت زیادی کرده‌اند. تاریخ انتشار: 07:50 - 04 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۰۶۱۳

افشین حاجی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با نساجی اظهار داشت: استقلال نسبت به ابتدای فصل خیلی بهتر شده و در این ۷ بازی اخیر عملکرد خوبی ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال الان خوب و روان بازی می‌کند و امیدوارم مشکلات مالی دوباره تیم را از این وضعیت خوبش خارج نکند.

وی تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای به دنبال این هستند که به هر ترتیبی شده تیم را به حاشیه ببرند و به آن ضربه بزنند. شرایط استقلال به لحاظ روحی و فنی خیلی خوب شده و پس از گذشت چند ماه، بازیکنان با هم هماهنگ شده‌اند. فکر نمی‌کنم تیمی جلودار استقلال کنونی باشد، هرچند برخی مشکلات هنوز هست.

مدافع پیشین تیم استقلال پیرامون معضلات چند فصل اخیر این تیم خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا چندین سال است استقلال به‌راحتی در هر فصل مهره‌های خود را از دست می‎دهد که این به ضعف مدیران و مسئولان باشگاه بر می‌گردد، یعنی هر فصل استقلال مجبور است یک تیم جدید و جوان تشکیل دهد که زمان می‌برد تا هماهنگ شوند و به همین دلیل آبی‌پوشان تهران چند سال است که امتیازات ابتدای فصل را از دست می‌دهند.

وی در پایان درباره دیدار پیش روی استقلال با نساجی گفت: ۳ امتیاز این بازی از این نظر مهم است که استقلال پس از این بازی باید به مصاف سپاهان و شهرخودرو برود و پیروزی مقابل نساجی از نظر روحی پیش از این دو بازی سخت بسیار بااهمیت است. البته بازی با نساجی در قائم‌شهر آسان نیست، اما به نظرم استقلال فعلی توان شکست این تیم را دارد.

بیشتر بخوانید: اعلام اسامی ۱۹ بازیکن استقلال برای دیدار مقابل نساجی مازندران

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال آندره آ استراماچونی بازی استقلال و نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال ذوب آهن برگزار شد و گاندوها زیر نظر محمد ربیعی کارهای تاکتیکی را انجام دادند و آماده دیدار با نساجی شدند.

ذوب آهن در بازی جام حذفی 120 دقیقه مقابل تراکتور بازی سنگینی را پشت سر گذاشت و با ریکاوری و تمرین سبک در تلاش است تا با فرم ایده‌آلی مقابل نساجی به میدان برود.

بازیکنان ذوب آهن در این تمرین به کارهای کششی، کار با توپ و دویدن پرداختند و تمرین بانشاطی را پشت سر گذاشتند.

دیگر خبرها

  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد