Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر علیشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت های دو صحرانوردی قهرمانی کشور با حضور ۲۴۰ دونده روز پنجشنبه هفته جاری به مدت ۲ روز در ایلام برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در رده بزرگسالان در پارک جنگلی چغا سبز ایلام با حضور ورزشکارانی از ۳۰ استان کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این رقابت ها به منظور  انتخاب نفرات برتر تیم ملی جمهوری اسلامی ایران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از استان ایلام هشت ورزشکار در قالب دو تیم در این مسابقات حضور دارند، یادآور شد: ۲۰۰ ورزشکار در رشته دو و میدانی در ۲ بخش زنان و مردان در استان ایلام فعالیت دارند.

کد خبر 4780102

منبع: مهر

کلیدواژه: صحرانوردی ورزش ایلام بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین ایلام شهرکرد گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه بسیج تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مربی تیم جودوی شهر نسر بخش رخ گفت: مسابقاتِ استانی جودو در اوزان مختلف و رده های سنی نونهالان و نوجوانان به مدت یک روز در سالن توحید شهر فربمان برگزار شد.  

علی اکبرزاده افزود: در این رقابت‌ ها ۱۸۰ جودو کار از شهرهای مشهد، فریمان، نصر آباد تربت جام و نسر با  یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان و در رده نونهالان تیم جودو نسر به مقام اول دست یافت.

 

وی ادامه داد: این مسابقات در رده نونهالان در اوزان ۲۸، ۴۲ ،۳۸ کیلوگرم، در رده نوجوانان در اوزان ۵۰ کیلوگرم و در رده بزرگسالان در اوزان ۶۶، ۸۱، ۱۰۰  کیلو گرم  برگزار شد.

 

در پایان این دوره از مسابقات نفرات اول تا سوم هر وزن مشخص شدند و حکم قهرمانی و  هدایای نقدی به افراد برتر اهداء شد. 

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا