Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:44:44 GMT

۲ هزار مسکن مهر در شهرجدیدهشتگرد آماده تحویل شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۵۰۱۴

۲ هزار مسکن مهر در شهرجدیدهشتگرد آماده تحویل شد

داودصفدری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه از ۳۷ هزار واحد مسکن مهر شهرجدید هشتگرد ، ۲۸ هزار واحد آنها تحویل متقاضیان شده، اظهار داشت: در زمان حاضر ۲ هزار مسکن مهر در قالب  هفت پروژه  آماده تحویل است.

وی افزود: این پروژه‌ها از لحاظ زیرساختی در بخش شبکه آب و فاضلاب ۱۰۰ درصد تکمیل شده و تنها بخشی از پروژه‌ها در انتظار تکمیل خدمات رسانی ادارات گاز و برق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفدری گفت: هفت هزار واحد مسکن مهر باقیمانده نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال آماده سازی است که در تلاش هستیم با تکمیل  زیرساخت های مورد نیاز، آنها را نیز به زودی به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: پروژه‌های باقیمانده از لحاظ ابنیه دارای عملکرد مطلوبی هستند و تنها دلیل وقفه در تحویل پروژه‌های  آب، برق و گاز بوده که مانع از اجرای محوطه‌سازی و تکمیل پروژه‌ها شده است.

صفدری افزود: به طور متوسط از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶۰ میلیارد ریال صرف اجرای مسکن مهر شده که ۴۱۰ میلیارد ریال آن از منابع بانکی و ۴۵۰میلیارد ریال آورده متقاضی بوده و پروژه‌های مسکن مهر نسبت به سال گذشته ۶ و نیم درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل و رییس هیأت مدیره شرکت عمران اظهار داشت: در صورت تکمیل سهم آورده متقاضیان  و پرداخت به موقع تسهیلات از سوی بانک عامل و همچنین همکاری ادارات خدمات‌رسان پروژه‌های باقیمانده تا پایان سال جاری تکمیل و آماده بهره‌برداری و پرونده مسکن مهر بسته خواهد شد.

اکنون نیز افزون مسکن مهر عملیات ساخت ۱۸ هزار واحد مسکونی طرح ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد در دست اقدام است .

شهر جدید هشتگرد واقع در ۴۰ کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز حدود ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد که با اسکان مردم در مسکن مهر و طرح ملی مسکن جمعیت آن از حدود ۳۵۰ هزار نفر فرارتر می رود.

برچسب‌ها شهرجدیدهشتگرد مسکن مهر تکمیل زیرساخت ها استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرجدیدهشتگرد مسکن مهر تکمیل زیرساخت ها استان البرز شهرجدیدهشتگرد مسکن مهر تکمیل زیرساخت ها استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه

به گزارش پارس نیوز ، جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از ۱۸ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد. متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو می‌توانند خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

ثبت نام ایران خودرو فوری

 

متقاضیان فروش فوری ایران خودرو می‌توانند با پرداخت ۴۱۳ میلیون تومان، وانت آریسان را ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

زمان ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۳

این بخشنامه از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

منبع: اقتصادآنلاین

 

دیگر خبرها

  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است