Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:52:59 GMT

۲۱ متخلف و ۴۴ تخلف در بندرخمیر شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۵۲۱۳

۲۱ متخلف و ۴۴ تخلف در بندرخمیر شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، میرهاشم خواستار یکشنبه شب به صورت ویدئو کنفرانس در ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان اظهار داشت: در این مدت هشت روزه حدود ۳۹۰ واحد در شهرستان خمیر بازرسی شدند که ۲۱ متخلف در قالب ۴۴ تخلف شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: صیادان شهرستان خمیر با مشکل سوخت روبرو هستند که این چند روزه قایق‌ها و لنج‌های صیادی نیز به این تعداد افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان خمیر ابراز داشت: موتورهای برقی که این صیادان استفاده می‌کنند بنزینی هستند و باید سهمیه‌ای به این افراد تعلق گیرد.

خواستار تشریح کرد: در روستاها سعی شده است که از دهیاران کمک گرفته شود و اقلام ضروری ضروری مورد نیاز مناطق را تامین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سعی کردیم که گوجه فرنگی با نرخ هفت هزار و ۸۰۰ تومان کنترل شود.

فرماندار شهرستان خمیر تصریح کرد: سال گذشته ۷۵ هزار تن برداشت گوجه فرنگی داشتیم و امسال نیز در راستای کاهش قیمت گوجه تلاش می‌کنیم.

 

کد خبر 4780066

منبع: مهر

کلیدواژه: هرمزگان ستاد تنظیم بازار فرمانداری بندرخمیر بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی ایلام بنزین شهرکرد گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه بسیج تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید