Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:11:16 GMT

وزیر علوم این هفته به کمیسیون آموزش مجلس می رود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۵۶۲۲

وزیر علوم این هفته به کمیسیون آموزش مجلس می رود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس دستور جلسات هفتگی، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این هفته امروز دوشنبه و فردا سه شنبه (۴ و ۵ آذرماه) جلسه تخصصی دارند.

امروز دوشنبه  ۴ آذرماه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای جهت ارائه گزارش دعوت کرده است، همچنین لایحه حمایت از مالکیت فکری و طرح افزایش کارآمدی دستگاه های فرهنگی و اجرائی در گسترش اخلاق عمومی امروز بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طرح ممنوعیت حیوان آزاری، طرح یک فوریی شفافیت آرای نظام تقنینی و طرح اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری، بررسی می شود.

برنامه روز سه شنبه اعضای کمیسیون، نشست هیئت رئیسه کمیسیون، تبادل اخبار و دعوت از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برای ارائه گزارش برخی از برنامه های کمیسیون آموزش است.

همچنین از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جهت پاسخ به سوالات سید جواد حسینی کیا، بیت اله عبداللهی، رضا شیران خراسانی (۳ فقره)، حسن کامران، علی کاظمی باباحیدری، زهرا ساعی دعوت شده است.

حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دستور کمیسیون آموزش مبنی بر بررسی طرح ممنوعیت حیوان آزاری گفت: در بررسی این موضوع کمیسیون آموزش کمیسیون اصلی و تخصصی نبوده بلکه کمیسیون فرعی است، نمایندگان طرحی را ارائه کرده اند در برخی از بندهای آن حتما به مدرسه یا دانشگاه اشاره شده است که به کمیسیون آموزش ارجاع داده شده است.

کد خبر 4780179 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون آموزش و تحقیقات دانشگاه های ایران حیوان آزاری دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه ها سازمان سنجش تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه تهران شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی آزمون استخدامی باقر لاریجانی دانشگاه پیام نور دانشجویان اعضای هیات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است

منابع آمریکایی مطلع روز جمعه به پایگاه خبری اکسیوس اعلام کردند که وزارت خارجه این کشور تحریم گردان «Netzah Yehuda» ارتش رژیم صهیونیستی که مرتکب نقض حقوق بشر در کرانه باختری شده را متوقف کرده و درحال حاضر درحال بررسی این مسئله با اطلاعات به دست آمده جدید از این رژیم طی روزهای اخیر است.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری اکسیوس اعلام کرد با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از سوی رژیم صهیونیستی، اعضای کنگره و حتی مقامات ارشد دولت بایدن تحت فشار شدیدی برای تجدیدنظر درخصوص تحریم‌های احتمالی علیه رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش منابع مطلع آمریکا قصد داشته تا از ارائه کمک نظامی و آموزش به گردان «Netzah Yehuda» خودداری کند که خود اقدامی بی‌سابقه در روابط واشنگتن و تل‌آویو محسوب می‌شد.

یک قانون امضا شده در سال 1997 در آمریکا، این کشور را از ارائه کمک‌های خارجی و ارائه آمورش‌ها از سوی وزارت دفاع به نیروهای پلیس، نظامی و امنیتی که متهم به نقض حقوق بشر هستند، ممنوع می‌کند.

هفته گذشته پایگاه خبری اکسیوس گزارش داده بود که بلینکن به دنبال اعمال تحریم‌هایی علیه گردان «Netzah Yehuda» ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتشار این خب باعث شد تا بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون این رژیم به طور علنی از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بخواهند تا از انجام چنین اقدامی پرهیز کند.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، عضو کابینه جنگی این رژیم در این رابطه با بلینکن به گفت‌وگو پرداختند و اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نیز با کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا به گفت‌وگو پرداخت.

به گفته مقامات رژیم صهیونیستی، تل‌آویو در پیغام‌های خود به ـآمریکا از این کشور خواسته تا در تحریم این گردان ارتش رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است