Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسم الله الرحمن الرحیم

یریدون لیطفووا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون.(الصف:۸)

بار دیگر بصیرت یک ملت آگاه اما معترض به سوئ تدبیر به صحنه زیبای شور و شعور بدل گشت و آتش فتنه دشمن را به گلستان بدل ساخت.

دشمن که در خیال خام خود بر آن بود تا پیمانه صبر یک ملت را لبریز و افزایش غیرمدبرانه قیمت بنزین را هیزم آتش افروزی خود سازد بی باکانه نفرت را از سرپنجه خون آلود جمعی مزدور و اوباش به میان جامعه پاشید اما صبر و غیرت ملت بار دیگر امید واهی دشمنان را ناامید کرد و آتش افروزان اجاره ای را روسیاه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک که پس از چند روز تلخکامی این ملت انقلابی و با دلی آزرده از صبر و سکوتی مقتدرانه فریاد دشمن شکن آحاد ملت در تبعیت از رهبری و حمایت از نظام خیابان های کشور را فراگرفته به پاس نفس های پاک مردم سجده شکر به جای آورده و ضمن احترام به حق قانونی یکایک ملت در اعتراض هوشمندانه و قانونی به سوئ تدابیر دولت و مسوولان غیرمسوول از هموطنان عزیز سراسر کشور بویژه تهران سرافراز برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن دفاع از نظام و امنیت کشور در روز دوشنبه ۴ آذر ۹۸ در میدان انقلاب تهران دعوت به عمل می آوریم.

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بصیرت جمعیت پیشرفت عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار + تصویر
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • در دفاع از امنیت ملی اتحاد را به رقابت رسانه‌ای ترجیح می‌دهیم
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند