Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@09:08:15 GMT

سوار مسافربرهای پلاک‌ شخصی‌ نشوید!

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۵۶۶۹

سوار مسافربرهای پلاک‌ شخصی‌ نشوید!

تین نیوز

رییس اتحادیه سواری کرایه گفت: پس از سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین، نرخ کرایه سواری‌های پلاک عمومی هیچ تغییری نداشته است، اما سواری‌های پلاک شخصی که در اطراف ترمینال‌ها آزادانه مسافرکشی می‌کنند، کرایه‌شان را براساس بنزین ۳۰۰۰ تومانی بالا برده اند و مردم نباید سوار این ماشین‌ها شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، از روزی که قیمت بنزین اصلاح شد و سهمیه‌بندی برای ماشین‌های شخصی و عمومی مشخص شد، مسئولان اعلام کردند که هیچ کس حق افزایش قیمت‌ها را در هیچ بخشی به بهانه بالارفتن قیمت بنزین ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته محمد اسلامی – وزیر راه و شهرسازی – در جمع خبرنگاران تاکید کرد که قیمت‌ها در این حوزه هیچ تغییری پیدا نمی‌کند و اگر کسی کرایه‌اش را به بهانه قیمت بنزین افزایش دهد مرتکب تخلف شده و با او برخورد می‌کنیم.

رحمت حاج‌محمد علی - رییس اتحادیه سواری کرایه کشور – در این باره به ایسنا اظهار کرد: نرخ کرایه سواری‌های عضو این اتحادیه هیچ تغییری نکرده است و هر کسی شاهد افزایش قیمت کرایه‌ای بود می‌تواند آن را به این اتحادیه اعلام کند تا با راننده متخلف برخورد شود.

وی ادامه داد: افزایش نرخ کرایه توسط سواری‌های عضو این اتحادیه صورت نمی‌گیرد و راننده‌های عضو این اتحادیه برنامه افزایش نرخ را ندارند، اما اگر در این زمینه صورت نگرفته این ماشین‌های سواری پلاک شخصی هستند که آزادانه جلوی همه ترمینال‌ها مسافرکشی می‌کنند.

رییس اتحادیه سواری کرایه کشور ادامه داد: سال‌هاست که این مشکل را با سواری‌های پلاک شخصی داریم چرا که آن‌ها مسافران نا آشنا را قبل از ورود به ترمینال‌ها سوار می‌کنند و حالا که قیمت بنزین برای آنها ۳۰۰۰ تومان شده است می‌خواهند پول آن را از مردم بگیرند و این مشکل تقریبا در همه شهرها وجود دارد.

وی در خصوص وضعیت ترددها و تقاضا برای سفرهای بین‌شهری در پی تغییر قیمت بنزین، اظهار کرد: تاکنون تغییر خاصی در این باره رخ نداده است، اما باید صبر کنیم که در هفته‌ها و ماه‌های آتی مردم چه واکنشی نشان می‌دهند و میزان تقاضا افزایش پیدا می‌کند یا خیر.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب بنزین آنلاین!

تین نیوز

اگر در راه مانده باشید یا حوصله سر زدن به پمپ بنزین نداشته باشید برخی شرکت ها بنزین را به صورت آنلاین سفارش می گیرند و ارسال می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روزگار خودرو، قیمت نهایی خرید بنزین آنلاین بالاتر از مبلغ بنزین آزاد تمام می شود.

به عنوان مثال قیمت ۱۰ لیتر بنزین با هزینه حمل حدود ۶۹ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت ها بر حسب میزان سفارش تا حدودی کمتر می شود و برای ۱۰۰ لیتر بنزین به ۳۴۹ هزار تومان می رسد.

نکته قابل توجه اینجاست که به چه صورت قیمت بنزین برای سفارش آنلاین تعیین می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب بنزین آنلاین!
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!