Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست طی پیامی فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفان را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است؛ 

«بسیج بانگ بلند بیداری و دروازه رهایی از سلطه استکبار و استعمار است، جوششی است از جنس احساس که عامل حرکت است و بصیرتی است از جنس تفکر که باعث بینش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر کسی پوشیده نیست که در سال‌های دفاع مقدس در عرصه‌های نظامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی بسیج پرچمدار انقلاب شد و با فعالیت جهادی و روحیه‌ای که ویژگی ذاتی این نهاد مردمی است یکی از ارکان مهم پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی بود.

این شجره طیبه انقلاب اسلامی پیشتاز دفاع راستین از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و چراغ تابانی پیش پای رهروان راه ایثار و شهادت به سمت فرهنگ عاشوراست و الگویی فرامنطقه‌ای است برای ملت‌های حق طلب و استکبارستیز در همه دنیا.

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور، آرزومندم که با تقویت و ترویج فرهنگ بسیج و فراگیر شدن تفکر و روحیه بسیجی، بیش از پیش نظاره‌گر گسترش آرمان‌های اسلامی بوده و با استمرار راه انقلاب و امام راحل (ره) شاهد پیشرفت و آبادانی میهن مان باشیم.

حسین نعمتی

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل»

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت پست هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند در این مراسم گفت : یکی از رسالتهای بسیج و سپاه صیانت از اعتقادات مردم و ارزشهای انقلاب و اسلام است.


سرهنگ محمد رحیمی افزود برگزاری یادواره شهدا،دیدار از خانواده شهدا،برگزاری نشست های بصیرتی از برنامه های در دست اقدام کنگره شهدای شهرستان است.


اجرای سرود،روایت گری دوران دفاع مقدس،سخنرانی از جمله برنامه های این یادواره بود.


در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با ٣٠ غرفه از دست آوردهای مهارتی و هنری دانش آموزان گشایش یافت.


شهرستان هرند ١٨١ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد سه شهید ،زنانی هستند که به قصد زیارت در اماکن زیارتی به شهادت رسیده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • گام ستاد اقلیم و محیط زیست برای رسیدن به الگوی کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان