Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس گفت: هر کدام از این واحد‌های مسکونی با زیربنای ۹۰ مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان با کمک‌های این نهاد و همکاری خیرین و پرداخت تسهیلات احداث و یا خریداری شده است.

بذرافشان افزود: در بخش ششده و قره بلاغ بیش از ۵۰ مددجوی شهری و روستایی فاقدمسکن یا دارای مسکن غیرمقاوم هستند که برای خانه‌دار کردن این افراد با کمک نیکوکاران تا پایان سال جاری این خانواده‌ها صاحب مسکن مناسب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در سال جاری تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در سر فصل‌های مختلف اعتبارات خود اشتغالی در استان فارس توزیع شده افزود: این میزان اعتبارات زمینه اشتغال بیش از ۶ هزار فرصت شغلی ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس در ادامه از ایجاد طرح راهبری‌های شغلی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در استان فارس در جهت کمک به فروش محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: در این طرح زمینه اشتغال بیش از یک هزار نفر فراهم خواهد شد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی بخش ششده و قره بلاغ هم از پرداخت بیش از ۴ میلیاد تومان اعتبار اشتغالزایی برای ۱۰۶ طرح در هشت ماه امسال خبر داد و افزود: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال بیش از ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شده است.

بهمنی گفت: در حال حاضر در بخش ششده و قره بلاغ ۷۰ طرح در نوبت اخذ تسهیلات هستند که برای این طرح‌ها به بیش از ۳ و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

تجلیل از چهار نفر از خیرین بخش ششده و قره بلاغ و بازدید از طرح‌های اشتغال زایی از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل کمیته امداد استان به بخش ششده و قره بلاغ بود.

دربخش ششده و قره بلاغ ۲۴۰۰ خانوار با جمیعیت ۸ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره هستند.

انتهای پیام/ب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان

بابک چمرانی، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شفت گفت: ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه عصر امروز (یکشنبه ۱۶ ار دیبهشت ماه) در منطقه لیشاوندان این شهرستان، یک واحد تجاری فروش ابزار یراق طعمه حریق شد و به شدت سوخت.

او افزود: ۸ آتش نشان با ۴ خودروی اطفای حریق از شهر‌های شفت، تولم شهر و فومن آتش را در حدود ۱۰ دقیقه خاموش و از سرایت به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند.

به گفته رئیس آتش نشانی شفت، علت این آتش سوزی و میزان خسارت آن در دست بررسی است.

از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

کمیل لاهوتی، شهردار سیاهکل گفت: ساعت ۱۵:۳۰ امروز با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی به واحد آتش نشانی این شهرستان، ۷ آتش نشان با ۲ خودروی اطفای حریق به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. 

او افزود: با توجه به همجواری تعداد زیادی از واحد‌های تجاری با این واحد مسکونی، آتش نشانان به سرعت دست به کار شده و با خاموش کردن آتش این واحد مسکونی از سرایت آتش به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند. 

شهردار سیاهکل تصریح کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود