Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@22:54:14 GMT

مهاجم استقلال در محدوده خطر

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۷۱۶۴

مهاجم استقلال در محدوده خطر

مرتضی تبریزی کاملاً وضعیت بدی را سپری می‌کند و در محدوده خروج از استقلال قرار دارد.

به گزارش مشرق، مرتضی تبریزی از حدود دو ماه پیش به این سو دیگر فرصت بازی در ترکیب استقلال در لیگ برتر را به دست نیاورده است. مهاجم اصفهانی این تیم که با آمار ۳۶۷ دقیقه حضور در لیگ برتر نوزدهم تنها در ۷ هفته توانسته برای استقلال به میدان برود تا امروز ۵۲ روز است که دیگر نظر مساعد استراماچونی برای بازی در تیم استقلال را جلب نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

گزارش عجیب رسانه ایتالیایی از وضعیت استقلال

او آخرین بار در تاریخ ۱۲ مهر و در دیدار برابر گل‌گهر سیرجان در دقیقه ۴۶ جای مسعود ریگی به ترکیب رفت و تا پایان در ترکیب حضور داشت ولی باز هم موفق به گلزنی نشد. گفته می‌شود این بازیکن در صدر لیست خروجی‌های استقلال در نیم‌فصل است که البته با توجه به اتفاقاتی که در این هفته‌ها رخ داده و دیاباته، سجاد آقایی و قائدی برای استقلال خوب گلزنی کرده‌اند بعید است استراماچونی او را حفظ کند.

مرتضی که فصل شانزدهم پیش از پیوستن به استقلال ۱۲ گل برای ذوب‌آهن زده بود در دو فصل اخیر فقط ۵ گل برای استقلال به ثمر رسانده است. آخرین گلی که تبریزی برای استقلال زده به ۶ ماه و ۸ روز پیش در تاریخ پنج‌شنبه ۲۶ اردیبهشت سال جاری برمی‌گردد. دیدار با سپیدرود رشت که گل دوم را در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند و استقلال آن مسابقه را ۲ بر یک برد. او کاملاً وضعیت بدی را سپری می‌کند و در محدوده خروج از استقلال قرار دارد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین استقلال مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام ترکیب استقلال را برای دیدار با تراکتور در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به شرح زیر مشخص کرد: 

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس