Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور در واحد چالوس، از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بازدید کردند.

در این نمایشگاه، محصولات و دستاوردهای پژوهشی دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در قالب غرفه‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان، غرفه خودکفایی - رونق تولید و غرفه بسیج اساتید عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکارد نیمه‌اتوماتیک، دستگاه سرماساز آرام با استفاده از حایل، بالشتک گیاهی، دهان‌شویه طبیعی و خوراکی، خمیردندان و ژل گیاهی آلوئه‌ورا و زعفران (واحد آیت‌الله آملی)، دستگاه تخم شمار ماهی، دستگاه رقم‌بند اتوماتیک ماهی، دستگاه اراده تقاضایی اتوماتیک ماهی، دستگاه کنترل‌کننده سطح و دمای آب استخرهای پرورش ماهی، پوشش ضدباران چادرهای مسافرتی و سیستم کنترل دام ماهیان خاویاری (واحد بابل)، روغن زالو، پماد زخم دیابت، محافظ هوشمند سبز (واحد تنکابن) و... ازجمله محصولات و دستاوردهای ارائه‌شده در این نمایشگاه است.

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، سعید آزادیان دستیار ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سیدمحمدجواد صدری مهر سرپرست اداره کل امور پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی و حسین کرمانیان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، وزیر علوم و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را در این بازدید همراهی کردند.

دکتر طهرانچی پیش از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، از کلاس‌های آموزشی، آزمایشگاه‌ها، لابراتوار زبان و کتابخانه‌ دانشکده کشاورزی و مدیریت و دانشکده حقوق و علوم سیاسی واحد چالوس به صورت سرزده بازدید و با اساتید و دانشجویان این دانشکده‌ها گفت‌وگو کرد و در جریان وضعیت آموزشی، کیفیت برگزاری کلاس‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی قرار گرفت.

نشست صمیمی با اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای چالوس و نوشهر و بازدید از واحد نور از دیگر برنامه های سفر یک روزه دکتر طهرانچی به استان مازندران است.

انتهای پیام/

341 / 167 وزیر علوم طهرانچی چالوس نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزیر علوم طهرانچی چالوس نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید