Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:47:02 GMT

ماهنشان، ویترینی از خدمات نظام است

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۷۳۲۹

ماهنشان، ویترینی از خدمات نظام است

مجتبی نوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این شهرستان ۱۲۶ روستا دارد که ۱۰۰ درصد روستاها دارای برق بوده و بیش از ۷۶ درصد روستاها نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه شمار کثیری از روستاها از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند، خاطرنشان کرد: ۲۶ پروژه بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان شروع شده که تا کنون بخش زیادی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده و بقیه نیز در حال اجرا و تکمیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری در خصوص محور مواصلاتی زنجان- دندی- تخت سلیمان، گفت: طی چند سال اخیر ۵۰۰ میلیارد ریال برای عملیات اجرایی این محور مواصلاتی از محل اعتبارات ایمیدور کارسازی شده است.

فرماندار ماهنشان با اشاره به وجود ۲ شهرک صنعتی در این شهرستان، اظهار داشت: یکی شهرک تخصصی روی در انگوران و دیگری در مرکز شهرستان ماهنشان قرار داشته که نگاه ویژه مسئولان را می‌طلبد تا با پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت در خدمت سرمایه‌گذاران بوده و کمکی به رونق اقتصادی و اشتغال شهرستان باشد.

وی افزود: کمبود مواد اولیه به‌خصوص کنسانتره برای واحدهای تولیدی کوچک، یکی از مشکلات حوزه صنعت و تولید این شهرستان در شهرک صنعتی روی است.

نوری ادامه داد: کمبود مواد اولیه سبب شده واحدها با کمتر از توان و ظرفیت اسمی فعالیت کنند.

وی با اشاره به منطقه حفاظت‌شده ماهنشان گفت: ۴۳ درصد از مساحت این منطقه، حفاظت شده که دغدغه‌ای برای مردم است.

نوری اظهار داشت: منطقه حافظت‌شده، وارد سکونتگاه‌های مردم شده و مانعی برای استقرار صنایع است.

وی خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف حدود و ثغور اراضی، بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم این منطقه را مرتفع می‌کند.

شهرستان ماهنشان حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۱۰ هزار نفر آن در شهرها و مابقی در روستاها ساکن هستند.

برچسب‌ها فرمانداری ماهنشان گازرسانی توسعه روستایی برق رسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گازرسانی توسعه روستایی برق رسانی گازرسانی توسعه روستایی برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و ۶ شعبه هلال‌احمر استان به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف در آماده باش هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی کاوسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، اظهار داشت: 6 شهرستان خراسان‌جنوبی برای امدادرسانی به این دو شهرستان آماده باش هستند. 

وی گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های بیرجند و خوسف بیشتر است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قائن، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش به جهت احتمال وقوع سیلاب هستند.

کاوسی بیان کرد: تیم‌های عملیاتی قائن و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان پشتیبان شهرستان خوسف هستند. 

وی بیان کرد: در حال حاضر 4 نفر در جاده خوسف- معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد