Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گفت: متأسفانه عده‌ای از افراد که خود در صحنه عملیات حضور نداشته‌اند با زیر سؤال بردن اقدامات خوب ناجا امروز منتقد ما هستند. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار  حسین اشتری امروز در جلسه قرارگاه رسانه‌ای ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوادث اخیر بسیار خوب عمل کرد، گفت: متأسفانه عده‌ای از افراد که خود در صحنه عملیات حضور نداشته‌اند با زیر سؤال بردن اقدامات خوب پلیس امروز منتقد ما هستند و این در حالی است که مقام معظم رهبری این اقدامات خوب را یک پیروزی برای نظام دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیتها به خوبی استفاده کنیم، گفت: خبرگزاری‌ها، صدا و سیما،  نشریات و شبکه‌های اجتماعی همواره ظرفیتهایی هستند که شما باید بتوانید با تولید محتوای مناسب از آنها به خوبی بهره‌گیری کرده و نقش مقتدرانه پلیس را در برخورد با شرارت اغتشاشگران و اینکه در صورت عدم حضور پلیس ممکن بود چه اتفاقی رخ دهد، تشریح کنید.

وی تصریح کرد: پلیس در حوادث اخیر خوش درخشید و این مسئله باید برای گروه‌ها و افراد تأثیرگذار تبیین شود.

این مقام عالی انتظامی با تأکید بر حمایت و ارتقاء روحیه نیروهایی که در صحنه حضور داشته‌ند، خاطرنشان کرد: خبر و فیلم افراد اصلی دستگیر شده در اغتشاشات باید از طریق رسانه ملی و تمام رسانه‌ها پخش شود.

اشتری: قاطعانه با مخلان امنیت برخورد می‌کنیممقاومت پلیس باعث عدم دستیابی فتنه‌گران به اهدافشان شدرئیس پلیس تهران: بازداشت تعداد زیادی از آشوب‌طلبان/سراغ بقیه هم می‌رویم

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فرمانده ناجا سردار اشتری پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده ناجا سردار اشتری پلیس فرمانده ناجا سردار اشتری پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش