Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل و رییس هیأت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد استان البرز اعلام کرد که ۲ هزار واحد مسکن مهر در این شهر آماده تحویل به متقاضیان است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ داود صفدری روز دوشنبه با بیان اینکه از ۳۷ هزار واحد مسکن مهر شهر جدید هشتگرد ، ۲۸ هزار واحد آنها تحویل متقاضیان شده، اظهار داشت: در زمان حاضر ۲ هزار مسکن مهر در قالب  هفت پروژه  آماده تحویل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه‌ها از لحاظ زیرساختی در بخش شبکه آب و فاضلاب ۱۰۰ درصد تکمیل شده و تنها بخشی از پروژه‌ها در انتظار تکمیل خدمات رسانی ادارات گاز و برق هستند.

صفدری گفت: هفت هزار واحد مسکن مهر باقیمانده نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال آماده سازی است که در تلاش هستیم با تکمیل  زیرساخت های مورد نیاز، آنها را نیز به زودی به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: پروژه‌های باقیمانده از لحاظ ابنیه دارای عملکرد مطلوبی هستند و تنها دلیل وقفه در تحویل پروژه‌های  آب، برق و گاز بوده که مانع از اجرای محوطه‌سازی و تکمیل پروژه‌ها شده است.

صفدری افزود: به طور متوسط از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶۰ میلیارد ریال صرف اجرای مسکن مهر شده که ۴۱۰ میلیارد ریال آن از منابع بانکی و ۴۵۰میلیارد ریال آورده متقاضی بوده و پروژه‌های مسکن مهر نسبت به سال گذشته ۶ و نیم درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل و رییس هیأت مدیره شرکت عمران اظهار داشت: در صورت تکمیل سهم آورده متقاضیان  و پرداخت به موقع تسهیلات از سوی بانک عامل و همچنین همکاری ادارات خدمات‌رسان پروژه‌های باقیمانده تا پایان سال جاری تکمیل و آماده بهره‌برداری و پرونده مسکن مهر بسته خواهد شد.

اکنون نیز افزون مسکن مهر عملیات ساخت ۱۸ هزار واحد مسکونی طرح ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد در دست اقدام است .

شهر جدید هشتگرد واقع در ۴۰ کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز حدود ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد که با اسکان مردم در مسکن مهر و طرح ملی مسکن جمعیت آن از حدود ۳۵۰ هزار نفر فرارتر می رود.

 

بیشتر بخوانید: بررسی وضعیت مسکن مهر استان در شورای تامین مسکن آغاز واگذاری 360 واحد مسکن مهر در بندرعباس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب استان البرز برق مسکن مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن

ارسلان مالکی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین در جلسه شورای مسکن استان بوشهر میزان اراضی تامین شده در استان را بیش از ۲ هزار هکتار معادل بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی عنوان کرد.

معاون وزیر راه وشهر سازی، گفت: براساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن هستند که ثبت نام کرده اند.

مالکی با بیان اینکه دسترسی به مسکن مسئله‌ای مهم و اساسی برای مردم است، تاکید کرد: آمار‌ها حاکی از آن است که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد خانوار‌ها صرف هزینه مسکن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است