Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی فرماندار شهرستان راز و جرگلان گفت: حدود شش هزار خانوار در این شهرستان از نعمت گاز محروم هستند.

محمد زارعی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به این شهرستان از چند سال گذشته آغاز شده است، افزود: عملیات گازرسانی به برخی از مناطق به اتمام رسیده است و در برخی از مناطق نیز هنوز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نعمت گاز در برخی از روستاها تا درب منازل منتقل شده است و اقداماتی همچون نصب المک، کنتور و ... باید انجام شود.

زارعی اظهارکرد: از سوی دیگر دولت متعهد است به علت برخی از مشکلات همچون نبود توان مالی خانواده ها برای نصب کنتور و لوله کشی، سوخت نفت را در اختیار افراد قرار دهد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر برخی از منازل روستایی خارج از طرح روستایی ساخته شده اند که برای این خانوار انتقال گاز با مشکلاتی مواجه بود که اگر این منازل در مستثنیات ساخته شده اند، امر گاز رسانی قابل حل است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اما افرادی که منازل خود را در زمین های ملی ساخته اند، باید موضوع در شورای حقوق بیت المال مطرح و در آن جا مجوزهای لازم ارائه شود.

وی تاکید کرد: برای شش هزار خانواری که از نعمت گاز برخوردار نیستند و با نفت گرم می شوند، هیچ مشکلی برای تامین و توزیع نفت در منطقه وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گازرسانی به روستا نفت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند

محمد حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عشایر استان خراسان رضوی به طور سنتی در فصل بهار از مناطق قشلاقی خود که در دشت‌ها و مناطق کم‌ارتفاع واقع شده به سمت ارتفاعات و مناطق ییلاقی کوچ می‌کنند.

مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی افزود: کوچ در زندگی عشایر یک رویداد بوده که به طور معمول ۳۰ تا ۴۰ روز در مسیر ایلراه‌های عشایری ادامه دارد و عشایر پس از استقرار در مناطق ییلاقی حداکثر ۳ ماه در این مراتع حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: ارتفاعات هزار مسجد، کوه‌های عمارت، محمدبیک، اسفجیر، سنجربیک و ارتفاعات شهرستان‌های دارای عشایر استان، از جمله مناطقی هستند که عشایر در آنها مستقر می‌شوند.

جعفری گفت: در حال حاضر ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند که ۹۳۶ هزار واحد دامی را در اختیار دارند و در ۱۷ شهرستان استان پراکنده هستند.

مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی با اشاره به نقش و اهمیت عشایر در تولید محصولات دامی و کشاورزی، تصریح کرد: عشایر استان خراسان رضوی سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۱۱ هزار و ۸۰۰ تن شیر، ۱۳۰۰ تن پشم، کرک و مو و ۱۶ هزار مترمربع صنایع دستی تولید می‌کنند.

کد خبر 6089118

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان