Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:27:10 GMT

افزایش سهم سامسونگ و شیائومی از بازار موبایل اروپا

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۸۶۵۳

افزایش سهم سامسونگ و شیائومی از بازار موبایل اروپا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، شرکت تحقیقات بازاری Canalys اطلاعات جدیدی درباره سهم تولید کنندگان موبایل از بازار اروپا را منتشر کرده است. 

طبق اطلاعات مذکور شرکت کره ای سامسونگ ۳۵.۷ درصد از بازار موبایل اروپا را در اختیار دارد. پس از سامسونگ، ۲۲.۲ درصد از سهم بازار در اختیار هواوی است. در مقام سوم اپل با ۱۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد از سهم بازار این منطقه قرار دارد. در مقام چهارم نیز شرکت چینی شیائومی قرار دارد و ۱۰.۵ درصد از بازار موبایل اروپا به آن اختصاص دارد.

این آمار نشان می دهد سهم سامسونگ از بازار موبایل اروپا در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ میلادی نسبت به سال گذشته بیشتر شده  و از ۳۰.۴ درصد در سه ماهه سوم ۲۰۱۸ به ۳۵.۷ درصد در سال جاری رسیده است.  اما در مقایسه سالانه سهم هواوی و اپل از بازار این منطقه کاهش یافته است. سهم هواوی از بازار موبایل اروپا در سه ماهه سوم ۲۰۱۸ میلادی ۲۳.۹ درصد بوده که اکنون به ۲۲.۲ درصد رسیده است. سهم اپل نیز در بازه مذکور در ۲۰۱۸ میلادی ۲۰.۸ درصد بوده که اکنون به ۱۸.۶ درصد رسیده است. 

از سوی دیگر سهم شرکت چینی شیائومی نیز  از ۶.۵ درصد از بازار موبایل اروپا در سه ماهه سوم ۲۰۱۸ به ۱۰.۵ درصد در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ رسیده است.

درهمین راستا لو ویبینگ یکی از مدیران ارشد شیائومی اعلام کرد این شرکت تصمیم دارد فعالیت های خود را در اروپا گسترش دهد و سهم خود از بازار این منطقه را گسترش دهد.  

طبق آمار منتشر شده در سه ماهه سوم سال شرکت شیائومی ۱۰.۵ درصد از بازار موبایل اروپا را در اختیار داشته  که این رقم نشان دهنده ۷۳ درصد و بارگیری ۵.۵ میلیون دستگاه موبایل است. 

این درحالی است که درهمین بازه زمانی سامسونگ ۱۸.۷ میلیون دستگاه، هواوی ۱۱.۶ و اپل ۹.۸ میلیون دستگاه برای اروپا بارگیری کرده اند. شرکت HMD Global ( تولید کننده برند نوکیا) نیز ۱.۸ درصد از سهم بازار موبایل اروپا را در اختیار داشته و ۹۰۰ هزار دستگاه به این منطقه بارگیری کرده است.

البته باید در نظر داشت نفوذ شیائومی به سرعت در بازارهای مختلف به خصوص هند گسترده شده است. طبق آمار شرکت Counterpoint Research، نفوذ شیائومی در بازار هند گسترده و ۳۸ درصد است. 

کد خبر 4780428 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: اپل سامسونگ شرکت هواوی موبایل اروپا نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان فناوری نانو موبایل اینترنت شبکه ملی اطلاعات شرکت هواوی تولید فناوری فضایی امنیت اطلاعات خودروی برقی ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری واکسن آسترازنکا از بازار/ عارضه لخته خون ثابت شد

به دنبال اعتراف آسترازنکا؛ واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد.

مهر در گزارشی به نقل از ایندپندنت نوشت: شرکت آسترازنکا پس از اعتراف به اینکه واکسن کووید ۱۹ تولید آن به عوارض جانبی نادر اما مرگبار منجر می شود، واکسن های کرونای خود را از سراسر جهان جمع آوری کرد.

قبلا این داروساز انگلیسی- سوئدی مجوز بازاریابی واکسنی به نام Vaxzevria را در اتحادیه اروپا پس داده است. مجوز مذکور تاییدیه ای برای بازاریابی دارو در کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و این شرکت اعلام کرده بود دلیل پس دادن مجوز نیز اشباع بازار با واکسن های به روز رسانی شده برای مقابله با شاخه های جدید ویروس کرونا است.

درخواست جمع آوری واکسن از اتحادیه اروپا در ۵ مارس سال جاری میلادی ثبت شده و از هفتم ماه می( دیروز) نیز اجرایی شده است. آسترازنکا در بیانیه ای اعلام کرد: از آنجا که نسخه های متعددی از واکسن های کووید۱۹ توسعه یافته اند، در بازار مازاد واکسن وجود دارد.

این شرکت اخیرا اعتراف کرد یکی از واکسن های آن به نام کووید شیلد ممکن است در مواردی نادر به ایجاد لخته خونی و کاهش پلاکت های خون منجر شود.

البته پس از آنکه شکایتی دسته جمعی از این شرکت در انگلیس ثبت شد، آسترازنکا به این عارضه جانبی اعتراف کرد. در شکایت ثبت شده، آمده بود واکسن به مرگ و میر و جراحت هایی منجر می شود و شاکیان خواستار حدود ۱۰۰ میلیون پوند غرامت برای ۵۰ قربانی شده بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری واکسن آسترازنکا از بازار/ عارضه لخته خون ثابت شد
  • جمع‌آوری واکسن معروف از بازار
  • واکسن معروف از بازار جهانی جمع شد
  • مقایسه گوشی‌های شیائومی 14 و S24 سامسونگ + قیمت و مشخصات
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت ارزان‌ترین گوشی هوشمند
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • تسلط چین بر فناوری‌های پاک/ اروپا و آمریکا از انحصار بازار نگرانند
  • هوش مصنوعی عمر باتری سامسونگ گلکسی S25 را افزایش می‌دهد
  • طلای جهانی ثابت شد
  • تسلط چین بر بازار فناوری‌های پاک/ نگرانی‌های اروپا و آمریکا از انحصار بازار