Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن زنگنه که سابقه ۲۸ سال وزارت را درکارنامه دارد، طرح سهمیه بندی سوخت را حذف کرد و بعد از ۵ سال مجدد طرح را برگرداند. سپاه مخالفت خود را رسماً در شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد ولی رئیس جمهور و وزیر نفت بیان کردند که اتفاقی نمی‌افتد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بسیاری از کارشناسان معتقدند دولت به بدترین شکل ممکن بنزین را گران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مهمترین دلیل آن هم این است که بدون در جریان گذاشتن مردم به شکل ناگهانی با گران کردن بنزین شوکی را به جامعه وارد کرد تا اعتراضاتی شکل گرفته و سپس آشوب‌طلبان سوءاستفاده کردند. علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس نیز درباره اجرای طرح سهمیه‌بندی توسط دولت اظهار کرد: سپاه مخالفت خود را رسماً در شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد و اکثر وزرا و استانداران هم مخالفت خود را بیان کردند و شیوه انجام طرح هم، شیوه خوبی نیست و بیان می‌شود که کلاه سر ما گذاشتند، در حالی که رئیس جمهور و سخنگوی دولت و وزیر نفت بیان کردند که اتفاقی نمی‌افتد.   یکی از کاربران توئیتر درباره بازگشت سهمیه بندی پس از ۵ سال توسط دولت روحانی نوشت:
فهم چرایی قطع موقت ارتباطِ بین المللی اینترنت؛ از خوابیدن بعد از ۴۸ ساعت بیخوابی راحت‌تره.
اگر نگران ضرر‌های مالی کشور هستید؛ بجای محاسبه میزان ضرر قطع اینترنت که غیر قابل گریز بود، میزان ضرر حذف سهمیه بندی بنزین و برگرداندن مجدد آن توسط ژنرال همیشه وزیر را محاسبه کنید.
کاش محاکمه ...
این کاربر در ادامه نوشت:
چرا برامون مهم نیست بیژن زنگنه که فقط ۲۸ سال وزیر و ۲ سال معاون وزیر این مملکت بوده؛ با حذفِ از روی سیاسی کاری سهمیه بندی سوختِ دولت قبلی و برگرداندن مجدد آن بعد از ۵ سال، چند ده برابر بیشتر از قطعی یک هفته‌ای اینترنت و آشوب چند روزه ضرر به کشور رسانده؟
کاش محاکمه. کاش.  

به گزارش دانشجو؛ بیژن زنگنه سابقه وزارت جهاد سازندگی در دولت موسوی، وزارتِ نیرو در دولت هاشمی، وزارتِ نفت در دولت خاتمی و روحانی را در کارنامه خود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیژن زنگنه وزیر نفت اینترنت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند

به گزارش جماران؛ محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهرها فراهم می آورد و حتی در برهه ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده تر بر اینترنت در روزهای برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است .

کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی ها را ارج خواهند نهاد.

دیگر خبرها

  • کدام کشورها بیشترین حاجی را دارند؟
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید