Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اخیرا تیزری در فضای مجازی منتشر شده که نشان از برگزاری یک مسابقه استعدادیابی در دانشگاه‌های شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی دارد؛ برنامه‌ای که البته می‌تواند به افزایش نشاط دانشجویان کمک کند.

در این تیزر که المان‌هایی همچون «نوازندگی، خوانندگی، پارکور، و شعبده‌بازی با ورق پاسور» را به عنوان استعداد معرفی کرده و برگزاری این مسابقه دانشجویی را «فرصتی برای تو» عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دانشگاه اولین سکوی پرش»، «جایی برای تغییر»، «فرصتی برای دیده شدن» و «فرصتی برای شنیده شدن» دیگر عناوینی است که برای این مسابقه دانشجویی عنوان شده است؛ مسابقه‌ای که البته یک بار به علت بارش برف به تعویق افتاده بود.

نظر منفی روزنامه‌نگاران درباره استعدادبهشتی

مجید فضائلی روزنامه‌نگار در این باره نوشته است: «عصرجدید اینطور همه‌چیز را می‌بلعد. صداوسیمایی که قرار بود دانشگاه باشد خود از درون تهی شده و حالا دانشگاه را هم تبدیل به استیج نمایش مزقون‌چی و پارکور و تردستی کرده است. ما در بطن چندم سرمایه‌داری هضم شده‌ایم...»

محمدعلی عبدالهی، مدرس سواد رسانه ای هم در توییتر خود نوشته: «در مورد دانشگاهی که دانشجویانش نه با تحقیق و پژوهش، بلکه با نوازندگی و پارکور و تردستی باید دیده شوند، چه می‌شود گفت؟»

رقابت ۲۰ دانشجوی منتخب در رشته‌های هنری-ورزشی

البته علیرضا دشتابی دبیر اجرایی استعدادبهشتی، هدف از این برنامه را که با همکاری مشترک معاونت‌های فرهنگی دو دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود، «شناسایی استعدادهای دانشجویی برای معرفی و استفاده از آنها در برنامه‌های مختلف دانشگاهی» عنوان کرده است.

وی درباره نحوه برگزاری این مسابقه هم گفته است: در بخش هنری نیز ۲۰ دانشجو انتخاب شدند که آثارشان در فضای نمایشگاهیِ مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی به معرض نمایش گذاشته می‌شود. اجراها شامل خوانندگی، موسیقی، دوبلوری، بیت‌باکس، نوازندگی، حرکات ورزشی و غیره می‌باشد.

337 / 337 استعدادبهشتی دانشگاه شهید بهشتی استعدادیابی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی استعدادیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ از آغاز عملیات ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی و بلوار اردستانی خبر و داد و گفت: از لحظات اولیه ریزش کوه در سه نقطه محور شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی در محدوده بلوار اردستانی عوامل این معاونت اقدامات ایمن سازی مسیر را آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، سید فرهاد خدابخشی در این مورد اظهار کرد: در پی بارش شدید باران شب گذشته در محورهای مواصلاتی منطقه ۲۲ در همان دقایق اولیه انسداد چند نقطه در محور بزرگراه شهید خرازی در اثر ریزش کوه، با همکاری پلیس راهور جهت ایمن سازی تردد و هدایت خودروهای عبوری در این مسیر چندین نیوجرسی نصب و مسیری جایگزین برای تردد خودروها در نظر گرفته شد.

وی افزود: همچنین گاردریل ها و علایم ترافیکی آسیب‌دیده حاصل از ریزش کوه از زیر آوار با همکاری عوامل اجرای جمع آوری و از محله حادثه به نقطه‌ای دیگر انتقال داده شد.

معاون شهردار منطقه۲۲ ادامه داد: پس از جمع آوری کامل آوار، آماده سازی جهت نصب علایم ترافیکی و گاردریل‌های جدید در محدوده اردستانی آغاز شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، خدابخشی عنوان کرد: با همکاری عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و ناحیه سه منطقه با استفاده از خودروهای شستشوی مسیر این بزرگراه شستشو و مورد پاکسازی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کاهش رشد منفی موالید سالیانه در گیلان
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش