Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@03:01:20 GMT

معرفی شهر تهران برای نابینایان

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۹۰۴۷

معرفی شهر تهران برای نابینایان


به گزارش صدای ایران - به نقل از روابط عمومی مجموعه سوینا، این پادکست که برای نخستین بار تولید شده‌است، به روایت چهره‌های شناخته شده سینما و تلویزیون از تهران اختصاص دارد و تاریخ و داستان شهر تهران را از گذشته تا حال دربر می‌گیرد.  
مدیریت این پروژه را گلاره عباسی، موسس مجموعه سوینا(سینمای ویژه نابینایان) برعهده دارد و هنرمندانی چون شبنم مقدمی، مهراوه شریفی‌نیا، نیما رییسی، احسان کرمی، بهرام شاه‌محمدلو، راضیه برومند و لاله اسکندری در تولید این پادکست همکاری داشته‌اند و به زودی هنرمندان سرشناس دیگری به این جمع اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 نویسنده پادکست پژمان تیمورتاش است و تحقیق و پژوهش آن را فرزانه ابراهیم‌زاده انجام داده‌است. این پروژه محصول مجموعه سویناست.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فیلم جشنواره سینما نابینایان هنرمندان معرفی روابط تاریخ چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه، مجموعه مستند رخ‌ مادر پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از شبکه افق پخش می‌شود.

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند و این پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند.

رخ مادر که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی مجموعه مستند رخ‌ مادر را بر عهده داشته است.

دیگر خبرها

  • دبی باز هم همه را انگشت به دهان کرد!
  • پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • «سلمان فارسی» پروژه‌ای جریان‌ساز
  • «رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «سلمان فارسی» یک پروژه جریان ساز است/ پخش سریال در ۱۴۰۵
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد