Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،سردار سپهر جانشین سازمان بسیج امروز در مجمع عالی بسیج گلستان گفت:هدف امام از تشکیل بسیج فقط بسیجی برای ایران اسلامی نبود بلکه ایشان فرمان تشکیل بسیجی برای همه مستضعفین جهان را صادر کردند.

او گفت: شاید خیلی‌ها در ابتدای انقلاب فلسفه کلام امام را درک نمیکردند، اما امروز میبینیم که تفکر بسیجی به خارج از مرز‌ها صادر شده و در لبنان، سوریه، عراق و یمن ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار سپهر ادامه داد: مسئولان کشور ونزوئلا در جریان سفر وزیر دفاع ما به کشورشان راهکاری برای حل مشکلات خواستند و امیر حاتمی پیشنهاد داد در ونزوئلا بسیج مردمی ایجاد کنند.

جانشین سازمان بسیج گفت: آگاه‌ترین فرد در مسائل جهان امروز شخص امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است و این ادعای ما نیست بلکه ادعای دشمنان ماست که رهبر فرزانه انقلاب را یک ابر حریف می‌دانند و بنا بر فرمایشات ایشان بسیجی کسی است که در تمام عرصه‌ها مردمی عمل کند.

سردار سپهر افزود: در بسیج باید دید مسائل روز شهر و دیار ما چیست تا به دنبال حل مسائل و مشکلات مردم بود، زیرا حق محوری و عدالت محوری و رفع چالش‌های اساسی زندگی اجتماعی تکلیف بسیج و گره گشایی از مسائل نظام و انقلاب رسالت بسیج است و بسیج کلید طلایی حل مسائل نظام است.

او ادامه داد: ما تصدی گر نیستیم بلکه هدف ما در مجمع بسیج پیشرانی و تسهیل گری و خدمت بی منت است، زیرا باور داریم آمادگی کامل برای ساخت ایران اسلامی کار بسیج است و امروز ما در مرحله ساخت دولت اسلامی هستیم و این دولت اسلامی باید با نقش آفرینی مردم ایجاد شود ما نمیخواهیم سیاسی کاری کنیم و معتقدیم بسیج حزب انقلاب است نه یک حزب سیاسی.

سردار سپهر گفت: ۲۰۰۰ فرمان و فرمایش در بیانات رهبری پیرامون بسیج وجود دارد که نشان از اهمیت بسیج از منظر امام جامعه است از این رو ما آینده‌ای بسیار روشن داریم، امیدوار به پیروزی مقتدرانه هستیم و گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشته ایم و آمریکا در آینده‌ای نه چندان دور به طور قطعی فرو خواهد پاشید.

او همچنین افزود: دفاع از انقلاب جز با مدیریت جهادی ممکن نیست و در اوج تحریم‌های دشمن با دستانی خالی به فناوری‌های فوق العاده دست یافتیم که این همان کار جهادی است و حالا باید سعی شود بر دو پایه تربیت معنوی و تخصصی نیروی انسانی مسلط ایجاد کرد.
انتهای پیام/ن       سخنان سردار سپهر در مجمع عالی بسیج گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج مستضعفین تحریم های ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست گفت: روحیه شهادت طلبی در بین جوانان گیلانی همواره وجود داشته و جوانان گیلانی با حضور در خط مقدم جبهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، از عناصر اصلی جبهه حق علیه باطل و حفظ انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند و این روحیه باید از سوی اساتید دانشگاه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به جواب دندان شکن ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» افزود: همانگونه که در جبهه نظامی تمام قد در مقابل دشمنان ایران اسلامی ایستادگی می‌کنیم ، در جبهه جنگ‌های ترکیبی هم باید این اقتدار را افزایش دهیم و این امر به نقش آفرینی اساتید بسیجی و تحول فضای فرهنگی دانشجویان نیاز دارد.

وهب جعفریان مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان هم در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در اعتلای نظام اسلامی گفت: امروزه ترویج تفکر بسیجی در فضای آموزشی دانشگاه‌ها نقش مهمی در دستیابی به اهداف و ِآرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و این مهم می‌تواند ضمن تربیت دانشجویان انقلابی، به تحقق تمدن نوین اسلامی منتهی شود.

محمد دوستدار سرپرست دانشگاه گیلان هم در این نشست با اشاره به فضائل بسیج گفت: تربیت استادان بسیجی برای نقش آفرینی هرچه بیشتر و موثرتر در عرصه‌ی جهاد تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید در اولویت کار قرار گیرد تا دانشجویان بیشتری در مسیر دُرُست زندگی رهنمون شوند.

در این نشست جمعی از اساتید و روسای دانشگاه‌ها نظرات و پیشنهادات خود را برای تقویت تفکرات سازنده بسیجی عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است