Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این پیام که نسخه‌ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: خبر ضایعه اسفناک رحلت عالم فرزانه آیت‌الله حاج سید ابوالفضل میرمحمدی(قدس سره) مایه‌ تاسف فراوان گردید.تدریس پربار در حوزه‌ علمیه و همکاری مستمر با جامعه‌ مدرسین و فعالیت قابل‌ملاحظه در مجلس خبرگان رهبری، بخشی از خدمات ایشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله مکارم شیرازی رحلت ایشان را به حوزه علمیه قم و به‌ویژه جامعه مدرسین و بیت محترمشان تسلیت عرض نموده، علو درجات آن مرحوم و صبر و اجر فراوان برای بازماندگان را از خداوند متعال خواستار شده است.

آیت‌الله سید ابوالفضل میرمحمدی زرندی درسال‌ ۱۳۰۲ هجری‌ شمسی‌ در بخش‌ زاویه‌ زرند از توابع‌ شهرستان‌ ساوه‌ در خانواده‌ای‌ مذهبی‌ دیده‌ به‌ جهان‌ گشود. پیکر ایشان امروز دوشنبه چهارم آذرماه از مسجد امام حسن عسکری(ع) در قم به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع می‌شود.

برچسب‌ها حوزه علميه قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی پیام تسلیت سید ابوالفضل میرمحمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی پیام تسلیت سید ابوالفضل میرمحمدی حوزه علميه قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی پیام تسلیت سید ابوالفضل میرمحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گل‌گهر با دو لباس مختلف در جدال با شمس‌آذر!

در دیدار گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین، گل‌گهر در نیمه اول دیدار مقابل شمس آذر با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید در زمین حاضر شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حضور گل‌گهر با دو لباس مختلف در جدال با شمس‌آذر!
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!