Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان مخبر گفت: ۶ هزار نفر در مناطق محروم حاشیه کرج اعم از حصارک، سهرابیه، تپه قشلاق، حصار، حسن آباد، اسلام آباد، ۴۰۰ دستگاه رجایی شهر از خدمات ویزیت رایگان بهره مند شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک پزشک جهادی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: از ابتدای سال ۹۸ با توجه به وقوع سیل در استان های گلستان، خوزستان و دیگر مناطق کشور، تیم ۱۵ نفره دامپزشکان گروه جهادی انصارالمهدی البرز همراه با نیروهای کمکی برای درمان دام ها به مناطق سیل زده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پژمان مخبر افزود: همچنین یک گروه جهادی ۲۰ نفره به مناطقی از خوزستان از جمله سوسنگرد، دهلاویه، حمیدیه و ... جهت بازسازی خانه ها و تخلیه گل و لای به مناطق سیل زده اعزام شدند.

عضو گروه جهادی انصارالمهدی اظهار داشت: همزمان با بازگشایی مدارس گروه جهادی ما با رنگ آمیزی، تعمیر و ... در دو مدرسه شهید نوروزی و امام رضا (ع) واقع در جاده قزلحصار و شهرک سهرابیه، به مرمت بخش های آسیب دیده پرداختند.

مخبر با اشاره به حضور بسیجیان گروه جهادی انصارالمهدی به مدت ۱۰ روز در مدرسه شهید ملک زادهِ حصارک کرج، تصریح کرد: تعمیرات و دیوار چینی خانه نیازمندان در مهدی آباد، جاده قزلحصار، و دولت آباد و ساخت رمپ برای خانواده های دارای معلول از جمله اقدامات دیگر این گروه جهادی است.

وی گفت: ۶ هزار نفر در مناطق محروم حاشیه کرج اعم از حصارک، سهرابیه، تپه قشلاق، حصار، حسن آباد، اسلام آباد، ۴۰۰ دستگاه رجایی شهر از خدمات ویزیت رایگان در زمینه های فیزیوتراپی، تست تراکم استخوان، معاینه چشم، روانشناسی، پزشک داخلی، اورژانس، پزشک زنان، پزشک اطفال، قلب و عروق و دندانپزشکی برخوردار شدند.

مخبر با اشاره به اینکه این طرح ویزیت رایگان تا پایان سال ۹۸ ادامه دارد، افزود: هیات امنای مساجد در صورت نیاز می توانند درخواست های خود را برای خدمت رسانی گروه جهادی ما به مناطقشان ارائه دهند.

وی اظهار داشت: توزیع ۱۰۰۰ عدد شیر خشک، ۷۰ پک مواد غذایی از جمله ماکارونی، سویا، قند، چایی، پنیر و ...، ۵۰ بسته لوازم التحریر و ۲۰۰ پک بهداشتی در مناطق تحت پوشش طرح کرامت از جمله خدمات دیگر گروه جهادی انصارالمهدی در مناطق محروم البرز است.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر

روستای تاج آباد کهنه از توابع شهرستان رفسنجان استان کرمان واقع شده است. این روستا یکی از روستا‌های قدیمی و به جا مانده از دوران صفوی است، اما با حفاری‌هایی که در این روستا انجام شده گاهی به دوران پیش از اسلام نیز اشاره می‌کنند.

در این روستا قلعه تاریخی وجود دارد که اکنون تبدیل به خرابه و محل تجمع حیوانات و گاهی معتادان متجاهر شده است. تصمیماتی به جهت بازسازی و نگهداری این قلعه گرفته شد، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از این موضوع ابراز نارضایتی کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

منبع: اکبرزاده - کرمان

بیشتر بخوانید:

وقتی بازسازی قنات روستای زازرم علیا به فراموشی سپرده شد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر