Web Analytics Made Easy - Statcounter

مزدا صوفی رییس هیات کاراته استان گیلان در جمع نواب روسای هیات کاراته شهرستان های گیلان اظهار داشت : استعدادهای خوبی در حوزه کاراته بانوان در گیلان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  "مزدا صوفی "  رییس هیات کاراته استان گیلان در نشستی با نواب روسای هیات های کاراته شهرستانهای استان گیلان  که در محل هیات کاراته استان گیلان تشکیل شد ، اظهار داشت : بانوان ورزشکار گیلانی در رویدادهای ملی و بین المللی در رشته کاراته تاکنون خوش درخشیده اند ولی آنطور که باید و شاید مورد حمایت قرار نگرفته اند و این بی توجهی باعث مغفول ماندن این استعدادها شده است که باید با همدلی و عدالت محوری به این مهم رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شانس حضور  " سارا بهمنیار " در المپیک 2020 افزود : باید توسعه ی کاراته به گونه ای صورت گیرد که در بخش آقایان و بانوان بتوانیم استعدادهای بیشتری را شناسایی و پرورش و مورد حمایت قرار دهیم .

صوفی با بیان اینکه استعدادهای خوبی از بانوان در زمینه ی مربی گری ،  داوری در استان وجود دارد گفت :  باید این پتانسیل های بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

وی با اشاره به انتصاب  خانم " ندافی " به عنوان نایب رییس هیات کاراته استان گیلان عنوان کرد : انتخاب ایشان به جهت تجربه ی بالا در زمینه ی ورزش کاراته ، تربیت قهرمانان و مربیان بسیاری در این رشته بوده است و قطعا تاثیر بسزایی در رشد کاراته در بین بانوان خواهند داشت.

رییس هیات کاراته استان گیلان با اشاره به تشکیل شورای عالی سیاست گذاری در آینده نزدیک  با حضور پیشکسوتان در هیات کاراته استان تصریح کرد : در شورای عالی سیاست گذاری ، پیشکسوتان در حوزه ی آقایان و بانوان پیشنهادها و نظرات خوبی ارایه خواهند  داد  و تولید فکر و محتوا می شود و در راستای ارتقای کاراته ی استان بر اساس این موارد تصمیم گیری خواهد شد.

صوفی خاطر نشان کرد : باید در کاراته هویت صنفی داشته باشیم و هیات به دنبال بازیکن برای ساختن و پرداختن وی به جهت مدال آوری و قهرمانی باشد .

 وی تاکید کرد :   همچنین باید در کنار پرورش استعدادهای ورزش کاراته ، اخلاق ، روحیه  پهلوانی را نیز مد نظر داشته باشیم.

صوفی با بیان اینکه باید به دنبال توسعه پایدار برای کاراته استان باشیم ، گفت : بحث اصلی ما نوجوانان و جوانان هستند چون مسابقات اعزامی در پیش است و باید ورزشکاران کاراته را ارتقا دهیم چون استعدادها و ظرفیت های خوبی در این زمینه داریم.

وی با اشاره به منطقه بندی انتخاب ورزشکاران در شهرستانهای استان عنوان کرد : 7 منطقه در استان برای انتخاب ورزشکاران مشخص شده و فرآیند انتخاب بازیکنان در رده ها و اوزان مختلف بر اساس برگزاری مسابقات در شهرستانها انجام میشود و سهمیه ی مناطق پس از انتخاب به هیات استان معرفی می گردند.

صوفی تاکید کرد : این فرآیند سبب می شود که تمامی استعدادهای ما در شهرستانها شناسایی شوند .

وی در پایان گفت : ان شاالله بتوانیم در حوزه ی کاراته بانوان گیلان با برنامه هایی که مد نظر داریم ، روند رو به رشدی را در پیش بگیریم.

در ادامه " اشرف ندافی " سرپرست نایب رییس هیات کاراته استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از انتخاب بجای رییس هیات کاراته استان گیلان ( مزدا صوفی ) اظهار داشت : بسیار خوشحالیم که فردی از بدنه ی کاراته  در این سمت قرار گرفته است و به تمامی فعالیت های این رشته ی ورزشی آگاهی و اشراف دارد .

وی افزود : نیازمند به فردی در راس هیات کاراته استان بودیم که بتوانیم دغدغه ها و مشکلاتمان را بیان کنیم و بدنبال راهی برای رفع آنان باشیم و این امر میسر شد .

ندافی با بیان اینکه استعداهای خوبی در حوزه ی کاراته بانوان در استان وجود دارد گفت : کاراته ی بانوان گیلان نیازمند تلاش و حمایت بیشتر است و امیدواریم که بتوانیم در جهت ارتقای کاراته ی استان و پرورش قهرمانان تاثیر گذار باشیم.

 

بیشتر بخوانید: حضور بانوان و جوانان در عرصه های ورزشی باید بیشتر شود نخستین همایش کمیسیون اخلاق ورزش ایران و رونمایی از منشور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخلاق استان گیلان پیشکسوتان توسعه پایدار مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

اسامی منتخب بخش گزینش فنی بزرگسالان و نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی مربوطه به این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سازمان تیم‌های ملی کاراته اسامی نفرات دعوتی از بخش گزینش فنی را جهت شرکت در انتخابی تیم ملی که  18 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود را اعلام کرد.

شایان ذکر است نفرات اول هر رده‌ی وزنی این انتخابی به همراه مدال‌آوران قهرمانی کشور و اعضای تیم‌ ملی سال گذشته که در قهرمانی کشور حضور داشته‌اند و نفراتی که عضو تیم ملی بوده‌اند ولی با ارائه گواهی پزشکی در قهرمانی کشور شرکت نداشته‌اند در انتخابی 2 خرداد شرکت خواهند کرد.

وزن 55- کیلوگرم
طاها خراسانی(اصفهان)، حسین خاکدامن منفرد(قم)، فرزام صادقی لیچانی(گیلان) و محمد حسین شیرصفت(فارس)

وزن 60- کیلوگرم
دانیال نادری، محمدطاها عبداللهی(مازندران)، مرتضی کریمی (البرز)، علی‌اکبر بختیاری(قم)، امیرحسین حیدری(زنجان)، محمد اللهیاری(آذربایجان غربی) و دانیال نادری(همدان)

وزن 67- کیلوگرم
رضا تقی‌خانی(همدان)، عبدالله ولدی(کرمانشاه)، امیرحسین زینعلی(قزوین)، علی زینعلی(قزوین)، مهدی چوبکزن(مازندران)، رضا عنایتی(مازندران)، علیرضا فرجی(مازندران) و سید علی کریمی(آذربایجان‌غربی)

وزن 75- کیلوگرم
محمدعرفان عسگری(کرمان)، سجاد شفیعی علویچه(اصفهان)، علیرضا حیدری(مرکزی)، ابوالفضل صفر‌ی‌نژاد(گیلان)، محمدمهدی مهاجری(کرمان)، امیرعباس بیگ‌محمدلو(تهران) و علیرضا رحیمی(اصفهان)

وزن 84- کیلوگرم
اسماعیل معتمدی(البرز)، علیرضا اکبری(زنجان)، حسین غیاثوند(لرستان)، امیرحسین کولانی(کرمانشاه) و محمد صالح فارسی(تهران)

وزن 84+ کیلوگرم
محسن صفرنژاد(گیلان)، سامان صفر بیرانوند(لرستان)، امیرمحمد کاظمی(ایلام) و مهدی قلیچ‌زاده(خراسان رضوی)

همچنین ارفاق وزنی برای اوزان زیر 55-، 60- ، 67-  به میزان یک و نیم کیلوگرم و برای اوزان 75-، 84- کیلوگرم، دو کیلوگرم خواهد بود.

دعوت 60 کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان