Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@21:30:02 GMT

دلار سر جای خود ماند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۰۳۲۹

دلار سر جای خود ماند

خبرگزاری آریا - نبود خبر خاصی از جنگ تجاری و برگزیت باعث برقراری آرامش نسبی در بازارهای ارزی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، پس از آن که روسای جمهور چین و آمریکا در سخنانی دوپهلو از آمادگی برای توافق و هم چنین آمادگی برای اقدامات تعرفه ای جدید در صورت نرسیدن به توافق سخن گفتند، بسیاری از معامله گران منتظر روشن تر شدن ابعاد مذاکرات دو اقتصاد نخست جهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دونالد ترامپ- رئیس جمهور آمریکا- در جمع مقامات کاخ سفید گفته است که چین و آمریکا در حال حرکت به سمت حصول توافق تجاری هستند. با این حال وی تهدید کرده است که اگر دو طرف به توافق نرسند، تعرفه‌ها بر روی محصولات وارداتی آمریکا از چین را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.
ری آتریل- تحلیل گر معاملات ارزی در بانک ملی استرالیا- گفت: اخبار متضاد باعث شده است تا بازار حدس‌های مختلفی بزند و کسی نمی داند که قرار است در نهایت چه اتفاقی بیافتد.
شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، نسبتا بدون تغییر در مقایسه با روز گذشته و در سطح 98.258واحد بسته شد. نرخ برابری هر فرانک سوئیس معادل 1.0027دلار اعلام شد.
در حوزه برگزیت نیز حزب محافظه کار کماکان از رقیب اصلی خود یعنی حزب کارگر در نظرسنجی‌ها پیش است. جرمی کوربین- رهبر حزب کارگر- وعده داده است در صورت پیروزی در انتخابات، رفراندوم برگزیت را برای بار دوم برگزار خواهد کرد اما افزوده که در جریان این همه پرسی موضعی بی‌طرف اتخاذ خواهد کرد. از سوی دیگر اما بوریس جانسون- نخست وزیر فعلی- وعده داده است که در صورت پیروزی، انگلیس را سی و یکم ژانویه از اتحادیه اروپا خارج خواهد کرد.
در آخرین دور از معاملات، پوند با 0.1درصد کاهش قیمت نسبت به روز قبل خود و به ازای 1.2846دلار مبادله شد. هر یورو بدون تغییر در مقایسه با دور قبلی معاملات و در سطح 1.1027دلار باقی ماند. هم‌چنین هر دلار آمریکا به1.3294دلار کانادا کاهش یافت. در برابر همتای سنگاپوری، هر دلار به ازای 1.3639دلار سنگاپور مبادله شد.
سین مک‌لین-استراتژیست بازار در موسسه " پپر استون" – گفت: بازارها امروز بی‌تحرک بودند چرا که چیزی وجود نداشت که آن ها را به طرف جلو سوق دهد.
به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، در معاملات بازارهای ارزی جهانی، همچنین هر دلار به 108.8606ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای 1.4718دلار مبادله شد. هم‌چنین نرخ برابری دلار معادل7.0353یوان چین اعلام شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا

یکی از مقامات ارشد حماس، سخنان وزیر امور خارجه آمریکا که حماس را به تاخیر در توافق آتش بس غزه متهم کرده، «ناعادلانه» خواند.

به گزارش ایسنا، سامی ابوزهری، یکی از مقامات ارشد حماس گفت که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا حماس را «ناعادلانه» متهم به تاخیر در توافق آتش بس غزه می‌کند.

بلینکن بارها از حماس خواسته است که پیشنهاد تل‌آویو را برای آزادی اسیران و دستیابی به آتش بس بپذیرد و آن را «فوق العاده سخاوتمندانه» دانسته است.

ابوزهری به رویترز گفت: نظرات بلینکن با واقعیت در تضاد است. برای بلینکن که به عنوان وزیر خارجه اسرائیل و نه آمریکا شناخته می شود، عجیب نیست که چنین اظهاراتی را بیان کند.

وی افزود: حتی تیم مذاکره کننده اسرائیل هم پذیرفت که نتانیاهو مانع دستیابی به توافق بود.

ابوزهری گفت که این گروه همچنان در حال بررسی پیشنهاد اخیر آتش بس است. حماس به دنبال آتش بس دائمی و عقب نشینی اسرائیل از غزه است، در حالی که نتانیاهو می گوید اسرائیل باید برای امنیت خود، با یا بدون توافق با حماس، تشکیلات باقی مانده حماس را در رفح در جنوب غزه نابود کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!
  • برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • بلینکن: راه‌های دیگری به جای حمله به رفح وجود دارد
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا