Web Analytics Made Easy - Statcounter

خزعلی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی سخنران ویژه این مراسم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، با اشاره به تصویب سیاستهای فرهنگی برای استحکام خانواده ، ترویج ازدواج و فرزندآوری برای زوجهای دانشجو در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت : در این سیاستها برای تشکیل ، تحکیم و تعالی خانواده امکانات فکری ، فرهنگی ، مشاوره و آموزش قبل و بعد از ازوداج در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزعلی افزود: همچنین امکانات اجتماعی اقتصادی همچون مسکن و اشتغال و بیمه برای زوجین ، کاهش خدمت سربازی و انجام خدمت سربازی در محل زندگی و دو سال نیم مرخصی برای هر فرزند بدون احتساب سنوات در این مصوبه دیده شده است.

لیلا رضایی مسوول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر استان قزوین هم گفت : بیش از صد هزار زن عضو بسیج بانوان استان هستند.

رضایی افزود: خدمت رسانی ، محرومیت زدایی ، اشتغالزایی ، فعالیتهای اجتماعی از قبیل جمع آوری کمکهای مردمی برای جامعه هدف ، تهیه جهزیه، فعالیتهای فرهنگی ؛ سیاسی ، اجتماعی و مهارت افزایی از جمله فعالیتهای بانوان بسیجی است.

در این مراسم از همچنین از ۴ نفر بانوی بسیجی با بیش از سی سال خدمت در این عرصه، تجلیل شد.
انتهای پیام/

از ۴ نفر بانوی بسیجی با بیش از سی سال خدمت در این عرصه، تجلیل شد.    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قدرت نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست شهرداری بوکان در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه گفت: فعالیتهای عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخشهای مختلف شهرداری آغاز شده است.

امیر احمدی افزود: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرحهای از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

احمدی، ضمن قدردانی از فعالیتهای انجام گرفته در سالهای پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیتهای عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخشهای مختلف شهرداری تأکید کرد.

وی گفت:  همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سرپرست شهرداری بوکان اضافه کرد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد