Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:56:40 GMT

تأمین ۶ درصد تخم مرغ کشور در آبیک

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۱۱۶۴

تأمین ۶ درصد تخم مرغ کشور در آبیک

ایسنا/قزوین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: شهرستان آبیک بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت استان قزوین و حدود شش درصد از ظرفیت کل کشور را در تولید تخم‌مرغ به خود اختصاص داده است.

بیژن لطفی - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک - با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۶ هزار تُن تخم‌مرغ در مرغداری‌های این شهرستان تولیدشده است، اظهار کرد: این میزان تخم‌مرغ در ۱۷ واحد مرغداری تخم‌گذار با ظرفیت اسمی پنج میلیون و ۲۱۱ هزار قطعه مرغ تخم‌گذار تولیدشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک عنوان کرد: این شهرستان بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت استان و حدود شش درصد از ظرفیت کل کشور را در تولید تخم‌مرغ به خود اختصاص داده است.

لطفی تصریح کرد: با توجه به مدیریت پرورش خوب، تأمین نهاده‌های باکیفیت و نظارت بهداشتی مناسب و مداوم در مرغداری تخم‌گذار این شهرستان؛ شرایط مطلوبی برای تولید تخم‌مرغ باکیفیت فراهم‌شده و تخم‌مرغ‌های تولیدی در سطح شهرستان دارای کیفیت مطلوبی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تخم مرغ مرغداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایرانشهر گفت: برداشت محصول سیب زمینی ۵۰ هکتار زمین‌های کشاورزی این شهرستان آغاز شده است.

مجید فیاضی در گفت وگو با ایسنا، افزود: متوسط برداشت سیب زمینی در هر هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر ۴۰تن است که پیش بینی می‌شود از سطح زیر کشت بیش از ۲ هزار تن محصول برداشت شود.

وی گفت: سانته و آریندا ارقام سیب زمینی کشت شده در اراضی کشاورزی شهرستان ایرانشهر است.

مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر تصریح کرد: کاشت سیب زمینی در ایرانشهر در دیماه آغاز و کار برداشت این محصول نیز اردیبهشت انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید