Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بیژن صدیقی‌مقدم، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت باختر بیوشیمی گفت : شرکت داروسازی باختر بیوشیمی که از سال ۱۳۶۸ در زمینه تولید دارو در شهرک صنعتی کرمانشاه فعالیت می‌کند، فعالیت خود را از اوایل اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ به دلیل آنچه که مسوُولان این شرکت «پایین بودن قیمت دارو و به صرفه نبودن تولید» اعلام کردند، تعطیل شده است

او گفت : با هیچ ادله عقلی و منطقی نمی‌توان پذیرفت که سرمایه‌گذاری هنگفت انجام شده به دلیل «عدم تمایل به توافق با سازمان غذا و دارو» متوقف گردد به عکس در صورت تمکین سازمان غذا و دارو از قوانین جاری کشور در محاسبه قیمت محصولات بلافاصله تمهیدات لازم و فوری جهت از سرگیری فعالیت تولیدی در کمترین زمان ممکن اتخاذ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت باختر بیوشیمی کرمانشاه گفت: در متجاوز از ۱۸ ماه تعطیلی ناخواسته و تحمیلی واحد تولیدی این شرکت، پیگیری‌های قانونی از طریق مراجع ذیصلاح (دیوان عدالت اداری، بازرسی کل کشور، کمیسیون اصل نود مجلس) برای التزام سازمان غذا و دارو به تمکین از قوانین جاری کشور در خصوص نحوه محاسبه قیمت محصولات دارویی انجام شده که امید است باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی و توجه رئیس قوه قضائیه به زودی شاهد رفع مشکل باشیم.

صدیقی‌مقدم افزود: در مدت یاد شده تمام مدیران ستادی و مسوُولان کلیدی شرکت با وجود بروز هزینه سنگین، با امید راه‌اندازی مجدد واحد تولیدی حفظ شده‌اند که این امر گواه بر جدیت این شرکت در راه‌اندازی واحد تولیدی است.

او افزود: متاسفانه در ماه اخیر اداره کل مالیاتی استان کرمانشاه با طرح وجود بدهی مالیاتی (باوجود احراز معافیت مالیاتی) اقدام به بازداشت حساب شرکت و تمام مدیران ارشد شرکت کرده و باعث بروز مشکلات جدی در رویه‌های جاری شرکت شده است که متاسفانه به دلیل عدم وجود دسترسی به حساب‌های شرکت ناگزیر به قطع ارتباط با پرسنل یاد شده در ماه اخیر شده ایم.

او گفت: متعاقب اقدام فوق که عدم تمدید کارت بازرگانی شرکت را به دنبال داشته است، وقفه جدی در ترخیص ماده موثره حیاتی جهت تولید داروی آنفلوانزا را فراهم کرده است .

 

 

انتهای پیام/د

تعطیلی شرکت داروسازی باختر بیوشیمی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، توسعه نیشکر هفت تپه نخستین و قدیمی‌ترین کارخانه شکر از نیشکر در کشور است.

این شرکت پس از سپری کردن مشکلات و بحران چند سال گذشته با تلاش مدیران و کارکنان خود در حال تولید و فعالیت است.

دورباشی زاده، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: میزان تولید در این شرکت امسال با یک جهش دو برابری (۲۰۰ درصدی) نسبت به مشابه پارسال افزایش یافت.

دورباشی زاده افزود: در این شرکت علاوه بر کشت نیشکر، محصولاتی از جمله گندم، کلزا، جو کشت می‌شود.

در شرکت نیشکر هفت تپه ۶ هزار نفر به طور مستقیم مشغول به فعالیت هستند. 

یکی از مطالبات کارکنان این شرکت واگذاری قطعی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است. 

دیگر خبرها

  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان