Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پیام آیت الله علیرضا اعرافی به مناسبت ارتحال آیت‌الله سید ابوالفضل میرمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم فرزانه و محقق پارسا مرحوم حضرت آیت الله آقای حاج سید ابوالفضل میرمحمدی قدس الله نفسه الزکیه نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای عالی جامعه مدرسین برای حوزه قم و حوزه های علمیه ناگوار و تأثر برانگیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقدان این چهره خدوم و انقلابی و برجسته را ،که عمر مبارک را خودرا در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی و حوزه و ملت شریف ایران سپری کرد، به رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و حوزه های علمیه و بیت آن فقید سعید و بیوت وابسته تسلیت و تعزیت عرض می کنم و علو درجات آن فقید سعید و حشر با اجداد طاهرینش و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان محترم و بیت شریف ایشان را از خداوند منان خواهانم.

رجاء واثق است که عموم حوزویان و اساتیدگرامی و طلاب ارجمند از مقام والا و خدمات علمی و اجتماعی و انقلابی این شخصیت برجسته قدردانی و تکریم لازم بعمل آورند.

عاش سعیدا و مات سعیدا.

کد خبر 4780527

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله سیدابوالفضل میرمحمدی مدیریت حوزه های علمیه کشور بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف ایلام قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین شهرکرد قزوین گرگان بسیج خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از شاگردان آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید ظهر چهارشنبه به مناسبت روز معلم، ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله شهید مرتضی مطهری از شخصیت علمی این استاد برجسته حوزه علمیه قم قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری از شاگردان این مرجع تقلید در سخنانی بیان کرد: ما افتخار می کنیم که از محضر شخصیت برجسته ای همانند آیت الله جوادی آملی در حوزه علمیه قم بهره مند هستیم و از منظومه فکری وی استفاده می کنیم.

وی بیان کرد: اندیشه های آیت الله جوادی آملی کام های تشنه کسانی که به دنبال معارف ناب اسلامی هستند سیراب می کند و امروز یکی از رسالت های اصلی طلاب گام برداشتن در مسیر تبلیغ دین و معارف اسلامی است.

آیت الله جوادی آملی گفت: نیروهای نظامی کشور به دنیا نشان دادند که می توانند در برابر ابرقدرت ها بایستند و این امر را در حمله به اسراییل در پاسخ به جنایات های آنان اثبات کردند و امروز همینه آنان شکسته شده است.

وی با بیان اینکه طلاب وظیفه دارند در عرصه علمی، معارف مکتب اهل بیت علیهم السلام را نشر دهند افزود: امروز شاهدیم که دانشجویان در کشورهای اروپایی و آمریکا علیه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس به مردم غزه ایستاده اند که در این شرایط باید همت مضاعفی در بیان و انتقال معارف دینی داشته باشیم.

آیت الله جوادی آملی نیز در این مراسم از ابراز لطف شاگردانش تشکر کرد.

کد خبر 6094347

دیگر خبرها

  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند