Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه مراسم راهپیمایی 4 آذر مردم تهران ، در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه وظیفه دولت در برابر حضور مردم اظهار داشت: دولت و ملت متفاوت از یکدیگر نیستند، بلکه یک مجموعه است و آنچه که مسلم بوده اساس انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند، اما این مردم هستند و انقلابی که پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما وظیفه داریم که دست به دست دهیم تا انقلاب را حفظ کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم انقلاب و جامعه را بهبود بخشیم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: فراز و نشیب‌های بسیاری پیش روست، اما به اهداف انقلاب دست خواهیم یافت و دشمن به آرزوی خود نخواهد رسید.

وی بیان کرد: دشمن از نارضایتی‌های مردم سوءاستفاده کرده و موج‌سواری می‌کند، وگرنه مردم ما اهل خشونت نیستند و به طورکلی ذات جامعه ما خشونت نیست. ما و مردم کنار هم هستیم تا به حفظ انقلاب بپردازیم و از اهداف آن دفاع کنیم.

 

حضور امیر صباحی فرد در تجمع حمایت از امنیت و اقتدار تهران
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به تجمع مردم تهران در حمایت از امنیت و اقتدار پیوست.

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در تجمع مردم تهران در حمایت از امنیت و اقتدار حضور پیدا کرد.

راهپیمایی و تجمع مردم تهران در حمایت از امنیت و اقتدار ایران از دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم در میدان انقلاب و خیابان های اطراف در حال برگزاری است وسرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخران این مراسم است.

 

حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع راهپیمایان تهرانی
محسن رضایی دقایقی قبل به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (دوشنبه 4 آذر) در اجتماع باشکوه مردم تهران در حمایت از امنیت و اقتدار کشور حضور یافت.

در این تجمع در میدان انقلاب در حال برگزاریست و سردار سلامی فرمانده کل سپاه سخنرانی خواهد کرد.

در هفته گذشته تجمعات مردم در اعتراض به افزایش قیمت بنزین در شهرهای مختلف کشور، با دخالت عوامل ضدانقلاب و وابسته به دشمن به آشوب و اغتشاش کشیده شد و جمعی از مردم کشته و مجروح و به اموال آنان آسیب وارد شد.

 

سرلشکر موسوی در تجمع مردم تهران: هرجا آرمان‌های انقلاب درخطر باشد مردم به میدان می‌آیند
فرمانده کل ارتش گفت: هنگامی که آرمان‌های انقلاب اسلامی در خطر باشد، مردم برای پاسداری با تمام وجود به میدان می آیند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش امروز با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی در خصوص حضور پرشور مردم در راهپیمایی حمایت ازاقتدار و امنیت کشور، گفت: ملت ما این احساس و باور را دارند که باید مقابل ناامنی بایستند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در این سال‌ها که از پیروزی انقلاب گذشته تاکنون نشان داده‌اند که راه اصلی و اهداف و ارزش‌های اصلی انقلاب را به خوبی تشخیص می‌دهند و با وجود اینکه مشکلاتی دارند، هنگامی که آرمان‌های انقلاب اسلامی در خطر باشد، برای پاسداری با تمام وجود به میدان می آیند و توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی آنان و منافقان را خنثی می‌کنند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: مردم در برابر اغتشاشگرانی که از آمریکا خط می‌گیرند و به جان، اموال و ناموس ملت بزرگ ایران حمله ور می‌شوند و امنیت را خدشه دار می‌کنند سکوت نمی‌کنند و با احساس ملی، انقلابی و دینی وارد میدان می‌شوند و تنفر خود را از ناامنی و ناامن کنندگان نشان می‌دهند.

سرلشکر موسوی گفت: این حضور بیانگر اعلام درک صحیح مردم از امنیت و تنفر از ناامنی و ناامن کنندگان است.

 

حضور دادستان کل کشور در اجتماع مردم تهران
دادستان کل کشور در راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در تهران حاضر شد.

حجت الاسلام محمد جعفرمنتظری دادستان کل کشور دقایقی قبل در اجتماع باشکوه مردم تهران در حمایت از اقتدار و امنیت کشور حضور پیدا کرد.

براساس این گزارش، اجتماع بزرگ خودجوش مردمی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور در تهران، دقایقی پیش از چهار مسیر به سمت میدان انقلاب اسلامی آغاز شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ربیعی دولت ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، «معین‌الدین سعیدی» در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند مردم استان سیستان و بلوچستان قدردان نعمت امنیت و وحدت هستند و به احدی اجازه تفرقه‌اندازی میان صفوف‌شان را نمی‌دهند؛ البته امنیت پایدار در سایه فضای پُر رونق کسب و کار و با هم‌اندیشی و همفکری همه آحاد استان حاصل خواهد شد.

وی گفت: علی‌رغم خدمات بی‌بدیل نظام و کارهای بزرگ انجام شده، هنوز مردم استان سیستان و بلوچستان با چالش‌های عدیده روبه‌رو هستند. هر بار که ایران حق‌آبه خود را طلب کرد، طرف مقابل دروغ گفت.

سعیدی بر ضرورت رفع مشکل حاشیه‌نشینی در چابهار و کنارک تاکید کرد و افزود: با توجه به وقوع دو سیل ویرانگر اخیر در منطقه، لازم است سهمیه کنکور مختص دانش‌آموزان سیل‌زده در نظر گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت آب در این استان گفت: طرح‌های آبخیزداری، مهار موضوع سیل، کنترل سیلاب، ایجاد سازه‌هایی شبیه چاه نیمه‌ها برای نگاهداشت آب، احداث آب‌بند زودبازده در مسیر رودخانه‌های فصلی و مرزی و لایروبی این رودخانه‌ها، مرمت قنوات کشاورزی و ایجاد سیل‌بندهای روستاها نه تنها مانع هدررفت آب بلکه باعث ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

سعیدی با قدردانی از حضور رئیس‌جمهور در بین مردم سیل زده، گفت: حضور رئیس‌جمهور بین مردم سیل زده قطعاً موجب تسلی خاطر شد و این نقطه تمایز و برتری دولت فعلی بر دولت قبل است. از طرفی باید سازمان برنامه و بودجه مکلف شود تا ردیف‌های مستقل اعتباری برای جبران خسارات سیل در نظر گیرد.

وی با انتقاد از فیلترینگ گفت: آیا با فیلترهای فعلی مطلوب حاصل شده است؟ وقتی مسؤولان بدون هیچ محدودیتی در همه پلتفرم‌ها حضور دارند، چرا مردم را درگیر هزینه فیلترشکن‌ها می‌کنید.

کد خبر 6090895 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم