Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی حداد عادل روز دوشنبه در اجتماع مردم تهران در میدان انقلاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنده با مردم موافق هستم که با اجازه وزارت کشور و با شرایط قانونی اعتراض‌های خود را در کف خیابان مطرح کنند، چه اشکالی دارد که مردم بتوانند حرف خود را بزنند، راه‌های قانونی برای اظهار نظر وجود دارد ولی با آدم کشی امکانپذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور امروز مردم یک تودهنی به ترامپ و غربی‌هایی است که با انقلاب اسلامی دشمنی می‌کنند ادامه داد: این راهپیمایی اعلام انزجار و نفرت از کسانی است که به جای اعتراض، آشوب و ناامنی ایجاد می‌کنند.  

حدادعادل تصریح کرد: حضور مردم در این راهپیمایی وفاداری آنها را  به انقلاب و رهبری نشان می‌هد، مردم از مسئولان انتظار دارند با تدبیر و مدیریت مشکلات را حل کنند.

وی اضافه کرد: حساب مردم از اغتشاش‌گرانی که منابع ملی را آتش می زنند، جداست.

برچسب‌ها غلامعلی حداد عادل تجمع راهپیمایی پروندهٔ خبری حضور مردم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامعلی حداد عادل تجمع راهپیمایی غلامعلی حداد عادل تجمع راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است را به این شرح برای اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی ابلاغ کرد:

«ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی براساس مصوبه جلسه ۴۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به تصویب رسیده است به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ میگردد:

«ماده واحده- با استناد به ماده ۲ آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی (مصوب جلسه ۳۹۸ مورخ ۱۳۷۶/۰۳/۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحات بعدی آن)، خانم عاطفه خادمی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی انتخاب می‌شود».

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902954

دیگر خبرها

  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد