Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلستان-رئیس‌ کل دادگستری گلستان از کشف شبکه پولشویی با تراکنش ۳۰ هزار میلیارد تومان دراستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،رئیس‌ کل دادگستری گلستان از کشف شبکه پولشویی با تراکنش ۳۰ هزار میلیارد تومان دراستان خبر داد.

هادی هاشمیان با اشاره به دستگیری ۹ متهم اصلی بزرگ ترین شبکه پولشویی کشور در استان اظهار کرد: یک‌هزار میلیارد تومان املاک، ۴۰ شرکت، ۱۰۰ خودرو و ۲۰ کیلوگرم شمش طلا از کلاهبرداران شناسایی و کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناسایی و انهدام بزرگ ترین باند و شبکه پولشویی کشور در استان گلستان تصریح کرد: در مدت ۶ سال فعالیت این شبکه پولشویی، تراکنش مالی این باند حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان افزود: این باند سه سرشبکه اصلی و ۶ همدست اصلی داشتند که همه این افراد دستگیر شدند، علاوه بر این بررسی‌ها نشان می‌دهد ۳۰۰ نفر عضو فعال این باند در سه استان گلستان، تهران و سمنان بودند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شبکه پولشویی کشور گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل امور استانهای سازمان درالقرآن کریم کشور گفت: آزمون امروز در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برای اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا شفیعی با اشاره به افزایش دو هزار نفری تعداد شرکت کنندگان نسبت به پارسال افزود: ۷۲ درصد شرکت کنندگان زن و ۲۸ درصد مرد بودند.

او افزود: در آزمون امروز خردسال‌ترین سه کودک ۷ ساله و مسن‌ترین یک پیرمرد ۷۷ ساله بود.

او ادامه داد: در مجموع در ۱۸ سال گذشته بیش از ۱۰۴ هزار و ۷۰ حافظ قرآن کریم در آزمون دریافت مدرک تحصیلی معادل شرکت کردند و بیش از ده هزار نفر از آنان موفق به دریافت مدرک شدند.

همچنین این آزمون امروز با حضور ۲۶۱ حافظ گلستانی در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس برگزار شد.

محمد قدوسی زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حافظانی که حد نصاب نمره ارزشیابی را کسب کنند مدارک معادل همتراز دیپلم برای ۱٠ جزء، فوق دیپلم برای ۲٠ جزء و سه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و معادل دکتری به حافظان کل قرآن کریم اعطاء می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • پولشویی
  • باند مافیایی؛ شکایت ناتینگهام فارست از شبکه اسکای و گری نویل!
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور