Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،متین پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان باهدف بهره‌مندی آن‌ها از مستمری بازنشستگی پرداخت می‌شود، گفت: زنان سرپرست خانوار با رسیدن به ۵۵ سالگی و داشتن حداقل ده سال سابقه بیمه، مستمری بازنشستگی تأمین اجتماعی را دریافت می‌کنند و بر همین اساس کمیته امداد زنان سرپرست خانوار بالای ۴۵ سال را تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌دهد تا بعد از گذر ۱۰ سال و بهره‌مندی از مزایای مستمری بازنشستگی از چرخه حمایت این نهاد خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متین پور بابیان اینکه کمیته امداد همه راه‌هایی که به ایجاد درآمد پایدار و قابل‌قبول برای نیازمندان تحت حمایت منتهی می‌شوند را شناسایی و برای آن برنامه‌ریزی کرده است، گفت: حق بیمه تأمین اجتماعی ۱۰ هزار و ۶۵۴ خانوار در هفت ماهه سال ۹۸ توسط این نهاد پرداخت شد که ۶۶۸۵ زن سرپرست خانوار و ۳۹۶۹ خانوار مجری طرح‌های اشتغال را شامل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به هزینه ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی این نهاد درزمینهٔ پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان در این مدت گفت: این نهاد به شکل میانگین برای هر زن سرپرست خانوار ماهیانه مبلغ ۱۳۰ هزار تومان و برای هر خانوار مجری طرح‌های اشتغال ماهیانه ۲۸۰ هزار تومان به‌عنوان حق بیمه به‌حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز کرد.

متین پور در انتها ضمن دعوت از مردم نیکوکار و خیران گران‌قدر اصفهانی برای کمک به این نهاد درزمینهٔ حمایت از نیازمندان، گفت: صاحبان صنایع، کارفرمایان و کارآفرینان می‌توانند با استخدام و به‌کارگیری مددجویان علاوه بر اجر اخروی از بسته‌های تشویقی کمیته امداد اصفهان نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/م

  پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد

به‌گزارش خبرگزاری مهر، ایرج نادری عصر یکشنبه با اعلام این خبر در مورد پروژه لیست هوشمند حق‌بیمه گفت: طراحی و ساخت پروژه هوشمندسازی لیست‌های حق بیمه ارسالی کارفرمایان از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز و با توجه به گستردگی و اهمیت پروژه، پس از طی کردن فازهای آزمایشی در شعب مختلف کشور به صورت کامل عملیاتی و مطابق برنامه‌ریزی انجام شده و از ۱۶ اردیبهشت ماه در کلیه شعب تأمین‌اجتماعی سراسر استان فارس اجرایی خواهد شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس بیان کرد: با توجه به رویکرد نوین سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر یکپارچه‌سازی، هوشمندسازی و شفاف‌سازی و بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر دستیابی به تأمین‌اجتماعی هوشمند، برنامه عملیاتی هوشمندسازی لیست‌های حق بیمه ارسالی کارفرمایان که در دستور کار مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی قرار داشت اکنون به مرحله اجرا رسیده است.

نادری در مورد مزایای ارسال لیست هوشمند گفت: در این پروژه تلاش شده است تا بخش عمده کنترل‌هایی که تاکنون بعد از تکمیل و ارسال لیست حق‌بیمه، در شعب و در غیاب کارفرما بر روی لیست‌های دریافتی اعمال و در مواردی سبب ایجاد بدهی یا اعمال جریمه برای کارفرمایان می‌شد، به‌صورت برخط و در زمان ثبت لیست بر روی آن اعمال شود و بازخورد لازم برای اصلاح اشکالات و نواقص احتمالی به کارفرما داده شود.

وی افزود: در واقع با اجرای پروژه لیست هوشمند و تعمیم آن، تمامی پردازش‌های لیست حق بیمه کارفرمایان به‌صورت متمرکز و هوشمند و همزمان با تکمیل لیست انجام می‌شود و کارفرما فرصت خواهد داشت نواقص احتمالی را پیش از ارسال آن رفع کند.

به گفته نادری پرداخت برخط و آسان حق‌بیمه، جلوگیری از تضییع حقوق بیمه‌شدگان با ایجاد خطای کاربری، انجام برخط پردازش‌های لیست و مطلع شدن برخط کارفرمایان از نتیجه پردازش‌ها، کاهش ازدحام در شعب و پیشگیری از معطل شدن مراجعان، ایجاد نشدن بستانکاری‌های کاذب، جلوگیری از انباشت بدهی‌ها و جرایم پرداخت لیست، کنترل عناوین شغلی و ریز دستمزدها، کنترل میزان رشد دستمزدها و مزایای مشمول کسر حق بیمه و جلوگیری از بروز خطا و اعتراض کارفرمایان از دیگر مزایای این طرح است.

نادری همچنین به کارفرمایان توصیه کرد با توجه به جدید بودن این طرح و جهت آموزش و احیاناً رفع مشکلات، اکیداً لیست حق بیمه کارکنان خود را قبل از ۲۵ اردیبهشت ماه ارسال نمایند.

وی افزود: آموزش‌های لازم به صورت فایل‌های تصویری و نوشتاری بر روی وب سایت این اداره کل به آدرس fars.tamin.ir موجود است.

کد خبر 6097642

دیگر خبرها

  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی