Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور با بیان اینکه رویکرد تولیدات حوزه هنری بیشتر به سمت مقاومت و ایستادگی مردم است گفت: موضع تدافعی گرفتن در حوزه فرهنگ اشتباه و استفاده از ظرفیت تکنولوژی‌های روز در خلق آثار هنری یک ضرورت است. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آئین تودیع و معارفه رئیس جدید حوزه هنری استان کرمان عصر امروز با حضور مسلمی معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان و مصلحی مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید مصلحی مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور در این مراسم با بیان اینکه هنوز خیلی‌ها حوزه هنری را نمی‌شناسند و تکلیف آن با هنرمندان را نمی‌دانند اظهار داشت: حوزه هنری کار شناخت، تولید، ابلاغ پیام‌های انقلاب اسلامی با زبان هنر را به عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه ابزار کار ما هنر است که یک ابزار کارآمد است گفت: واژه انقلاب سیاسی نیست که بعضی‌ها از آن این گونه تعریف می‌کنند بلکه امروز چهار دهه از انقلاب گذشته و پیام انقلاب یک جریان تمدنی است.

مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور با بیان اینکه باید حرف مردم را شنید و از نقد آنها نترسید افزود: باید با هنر دشمن را به جامعه شناساند و هر عمل دشمن را هنرمندانه پاسخ بدهیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن از ابزار هنر برای دشمنی با انقلاب اسلامی به‌خوبی استفاده کرده است عنوان کرد: حجم کار حوزه هنری زیاد است و در بخش‌های مختلف می‌تواند اثرگذار باشد.

مصلحی با بیان اینکه ادبیات پایداری فقط جنگ نیست و در این سال‌ها مردم در عرصه‌های مختلف مقاومت کرده و ایستادگی داشته‌اند افزود: رویکرد تولیدات حوزه هنری بیشتر به سمت مقاومت و ایستادگی مردم می‌رود.

وی با اشاره به اینکه به تعامل سازنده و همفکری با یکدیگر بیشتر از هر زمانی نیاز داریم گفت: اندیشه‌های خیلی بلندی در حوزه هنری مطالبه می‌شود.

مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور با بیان اینکه در تعامل سازنده هیچ رقابتی با هیچ دستگاهی نداریم تصریح کرد: اینقدر کار عقب‌مانده و بر زمین مانده در کشور وجود دارد که می‌شود آن کار را برداشت و انجام داد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت تکنولوژی‌های روز در خلق آثار هنری یک ضرورت است گفت: موضع تدافعی گرفتن در حوزه فرهنگ اشتباه است و ما هم می‌توانیم با تولید محتوا موضع حمله گرفته و نتیجه بهتری بگیریم.

مصلحی با بیان اینکه حوزه هنری باید پاتوقی برای عناصر اثرگذار باشد و بتوانیم در این پاتوق با هم گفت‌وگو کنیم افزود: جنس مدیریت در حوزه هنری پدرانه است و بر توانمندسازی نیروی انسانی تاکید داریم.

رئیس حوزه هنری کشور‌: ماموریت جدیدی ‌به حوزه هنری در حیطه ادبیات فارسی محول شد‌از سالن‌های تئاتر حوزه هنری چه خبر؟حوزه هنری پاتوق حضور هنرمندان انقلابی است

حبیبی سرپرست سابق حوزه هنری استان کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه تقریبا بسیاری از اتفاقات هنری مدنظر مقام معظم رهبری در حوزه هنری رقم خورده است اظهار داشت: کمک کردم تا یک مدیر جوان باانگیزه و شایسته برای استان کرمان انتخاب شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های جدی استان کرمان حوزه ادبیات است گفت: مجموعه کارگاهی در استان در زمینه ادبیات تدارک دیده شد و برگزار کردیم.

سرپرست سابق حوزه هنری استان کرمان با بیان اینکه امکان ظرفیت‌سازی برای کارهای بزرگ هنری در کرمان وجود دارد افزود: امکان مالی، فنی و دانشی برای ساخت فیلم بلند در کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری حدود 120 سالن سینما در کشور دارد که با پخش فیلم در این سالن‌ها می‌شود هزینه انجام شده را جبران کرد گفت: داستان آن بیست و سه نفر کرمانی‌ها یک ظرفیت بزرگ است که به آن پرداخت نشده است.

به گزارش تسنیم در این مراسم از زحمات حبیبی سرپرست سابق حوزه هنری استان کرمان تجلیل و مجتبی اسدی به عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری دفتر آفرینش های حوزه هنری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یکی از اعضای ارشد مقاومت فلسطین گفت که رژیم صهیونیستیی مجبور شد در پیشنهاد اخیر خود درباره آتش بس در نوار غزه که چندی پیش به میانجیگران ارائه کرده بود، تغییراتی ایجاد کند.

این مقام ارشد مقاومت در گفتگو با المیادین افزود که تغییرات پس از آن رخ داد که اشغالگران به این باور رسیدند که حماس و مقاومت درباره پیشنهاد اخیر خود، مطلق و قاطع است.

وی تصریح کرد که اسرائیلی‌ها در حال حاضر در تماس دائمی با برادران مصری ما هستند تا به فرمولی برسند که حماس و مقاومت بتوانند آن را بپذیرند.

عضو ارشد مقاومت فلسطین تصریح کرد که حماس به طرف مصری اطلاع داده است که هیچ پیشنهاد یا فرمولی را که شامل آتش بس و خروج نظامیان اشغالگر از نوار غزه نباشد، نمی پذیرد.

در خبری دیگر، سرلشکر ذخیره و رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای حمله زمینی گسترده به رفح هشدار داد و تاکید کرد که چنین عملیاتی «بسیار خطرناک» است.

«اسرائیل زیو» اذعان کرد که حماس در حال تدارک یک کمین راهبردی برای ارتش اسرائیل در صورت حمله زمینی گسترده به رفح است که برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این واقعیت که رفح علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، مکان بسیار دشوار و شلوغی برای جنگیدن است، هر گونه عملیات زمینی گسترده در رفح دارای ریسک بالا و خطرناک‌تر از هر عملیاتی خواهد بود که ارتش تا کنون در نوار غزه انجام داده است.

اظهارات این مقام صهیونیست در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده‌اند که برای هرگونه سناریویی در صورت تجاوز مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهاجم زمینی به رفح آماده هستند.

کد خبر 6089069

دیگر خبرها

  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران