Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی شهرک چاپ و نشر قم گفت: روند واگذاری اراضی این شهرک تا ۷۰ درصد انجام‌گرفته است. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهرداد غضنفری ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره صنعت چاپ استان قم که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، با بیان جایگاه ویژه صنعت چاپ استان قم اظهار داشت: این صنعت یکی از صنایع اصلی استان بوده و از مزیت نسبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به صنعت چاپ استان گفت: برای آنکه این صنعت، رونق بیشتری در سطح کشور داشته باشد لازم بوده در زمینهٔ تأمین مواد اولیه و نوسازی ماشین‌آلات آن اقدام شود.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را مورد تأکید قرارداد و گفت: انجام این مهم به‌منظور دستیابی به اهداف کلان اقتصاد مقاومتی و رسیدن به توسعه و رونق اقتصادی استان ضروری است.

غضنفری با بیان لزوم جدا کردن صنعت چاپ و نشر از یکدیگر ابراز کرد: با توجه به جایگاه ویژه استان قم و ویژگی‌های مختلف آن ازجمله ویژگی‌های جغرافیایی، می‌تواند در سطح کشور به جایگاه نخست در زمینهٔ چاپ و نشر تبدیل شود.

شمارش معکوس برای واگذاری شهرک چاپ و نشر قم آغاز شدشهرک چاپ و نشر قم در صورت عدم حضور چاپخانه‌داران واگذار می‌شودشهرک چاپ و نشر مشهد در حال احداث است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به پیشرفت فیزیکی 30 درصدی شهرک چاپ و نشر قم گفت: روند واگذاری اراضی این شهرک تا 70 درصد انجام‌گرفته است.

وی با بیان اقداماتی که باید اتحادیه چاپخانه‌داران و مسئولان اقتصادی در زمینهٔ صنعت چاپ انجام دهند، عنوان کرد: ارائه برنامه‌های اقتصادی توسط این اتحادیه به‌منظور استفاده و جذب تسهیلات بانکی از ضروریات بوده که باید انجام شود، همچنین عملیاتی کردن خوشه صنعت چاپ از دیگر اقداماتی است که باید با جدیت دنبال شود.

غضنفری حجم منابع بانکی استان را رقمی بالغ‌بر 13 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تا پایان سال 96، کمتر از هزار میلیارد تومان از این منابع در حوزه تولید مصرف‌شده است و باید برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای باشد که  قریب به 80 درصد از منابع بانکی در حوزه تولید مصرف شود.

انتهای پیام/451/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مطابق قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به همه خانوار‌هایی که از آبان سال ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم  یا بیشتر می‌شوند یک قطعه زمین رایگان به مساحت ۲۰۰ متر مربع واگذار می‌شود.

یکی از شهروندان پارسیانی می گوید بیشتر از یک سال است که در طرح واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت  ثبت نام کرده اند ولی هنوز  بلاتکلیف مانده اند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با گذشت بیش از یکسال هنوز زمینهای طرح جوانی جمعیت  در پارسیان را به متقاضیان تحویل نداده اند ، در حالی که در شهرهای دیگر هرمزگان واگذار شده .لطفا در این مورد از  راه وشهرسازی  سوال کنید .زیرا این دغدغه بیش از ۱۵۰ خانواده پارسیانی چشم انتظار است .ممنون.

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت