Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از آغاز تفتیش و بازشماری آرا در چند روز گذشته، حامیان تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری عبدالله عبدالله در هفت ولایت اجازه بازشماری آرا را نمی دهند.

حوا علم نورستانی، رئیس کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان از نامزدان و حامیان‌شان خواست با کمیسیون همکاری کنند و اجازه تفتیش و بازشماری آرای باقی‌مانده را به این کمیسیون بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورستانی اظهار داشت: برای شکایات مربوط به انتخابات نهادهایی وجود دارند که باید با آن‌ها تماس گرفته شود.

وی افزود: ناگزیر هستیم ماموریت خود را به انجام برسانیم؛ ما نباید مورد انتقاد قرار بگیریم، ملت افغانستان باید از همه نامزدان و بزرگواران بخواهد تا با ما همکاری کنند. هر مشکلی که داشته باشند، کمیسیون شکایات هست.

گفتنی است که انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در تاریخ 6 میزان/ مهر برگزار شد و اعلام نتایج ابتدایی آن تاکنون دو بار به تاخیر افتاده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اعلام همکاری قزاقستان در بخش معادن با افغانستان