Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به مناسبت هفته مبارک بسیج با خانواده شهید نامدار مرادی دیدار و گفت‌وگو کرد. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، در چهارمین روز از هفته مبارک بسیج با خانواده شهید نامدار مرادی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج و تاکید بر ضرورت تکریم خانواده معظم شهدا اظهار داشت: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مدیون خون‌های پاک هزاران شهید گلگون‌کفن بوده که با اهدای جان و خون خود امنیت و آسایش کنونی را برایمان به ارمغان آوردند.

وی افزود: تداوم فرهنگ ایثار و شهادت‌ و ترسیم مسیر حرکت نسل‌ها در امتداد یکدیگر، مهارت و هنری است که خانواده‌ی شهدا، با تأسی از سیره‌ فاطمی با درایت و استقامت، میدان‌دار آن هستند.

سردار حسینی با بیان اینکه شهدا از جان عزیزشان برای اسلام، انقلاب و مردم گذشتند؛ بر ضرورت یادآوری رشادت‌ها و از خود‌گذشتگی‌های این بزرگمردان به نسل جوان تاکید کرد.

ناگفته‌هایی از حمله تروریستی به اتوبوس زائران ایرانی عتبات ‌عالیات در سال 95 / ‌راز شهادت 63 ‌شهید اتوبوس حله + تصاویروداع هزاران نفری مردم ایران با شهید امنیت / پیکر پاک شهید ‌مرادی در زادگاهش تشییع شد‌46 هزار شهید نزاجا در راه حفظ نظام و انقلاب تقدیم شده است

رشید قربانی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: «شهید محمد نامداری» از معلمان آگاه، بصیر و برجسته بودند که در دوران زندگی خود همواره نسبت به آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان از دسیسه‌های دشمنان و خنثی‌کردن اقدامات گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه تلاش می‌کردند.

وی یادور شد: این شهید بزرگوار 14 اسفندماه سال 1360 در مقابل مدرسه (محل کار تدریس) ایشان را ترور و به شهادت رساندند  و اکنون همان مدرسه بنام آن شهید نام‌گذاری شده است.

به گزارش تسنیم؛ در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفرنژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و سرهنگ عباس رستمی مسئول روابط‌عمومی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، «سردار حسینی» را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/481/ ت

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی