Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بلژیکی تیم ملی می‌گوید وضعیت غیرقابل تحملی برای او و دستیارانش از سوی فدراسیون فوتبال ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، بعد از شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق، انتقادات از مربی بلژیکی تیم ملی افزایش یافت و شائبه قطع همکاری یا ویلموتس و توافق با برانکو ایوانکوویچ مطرح شد. با این حال فدراسیون فوتبال ایران در بیانیه خود درباره شایعات مختلف از جمله رایزنی با ویلموتس برای فسخ قرارداد اعلام کرد که چیزی را تایید و تکذیب نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون مارک ویلموتس به سکوت خود پایان داد و در صفحه رسمی خود در توئیتر با «شایعه‌» خواندن مطالب رسانه‌های ایرانی نوشت: «واقعیت این است که وضعیت غیرقابل تحملی برای من و دستیارانم به دلیل نقض جدی قراردادها توسط فدراسیون فوتبال ایران ایجاد شده است. پرونده توسط وکلای من در حال پیگیری است و قصد ندارم اظهار نظر دیگری انجام دهم.»

باید دید فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات ویلموتس چه واکنشی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد

عبدالله ویسی سرمربی تیم فولادخوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی پس از دیدار مقابل آلومینیوم گفت: آدم حرص می‌خورد از اینکه برخی مواقع می‌گوییم ورزش سلامت و سالم است و پاکی دارد. اگر کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و ببینند که بازی‌ها چگونه رقم می‌خورند و اگر عرضه ندارند، من می‌گویم که شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند. حفاظت اطلاعات کشور ما بسیار قوی است. بیایند و بازی‌ها را رصد کنند و اجازه ندهند حق کسی خورده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران