Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد فوق العاده گابیگل در ترکیب فلامینگو، موجب افزایش قیمت این بازیکن برزیلی شده است.

طرفداری - فلامینگو موفق شد ریورپلاته را در فینال کوپا لیبرتادورس شکست دهد و گابیگل با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند نقش بسزایی در این قهرمانی ایفا کرد، تا تیمش دومین قهرمانی اش در کوپا لیبرتادورس را جشن بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلامینگو به فاصله 24 ساعت موفق شد قهرمانی در لیگ برزیل را نیز جشن بگیرد.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، درخشش گابیگل در ترکیب فلامینگو موجب شده قیمت این ستاره برزیلی افزایش یابد. این بازیکن 23 ساله با گل هایش به یکی از مهم ترین مهاجمان برزیلی بدل شده و با توجه به در پیش رو بودن فصل نقل و انتقالات زمستانی، می تواند دارایی مهمی برای اینتر باشد.

گابیگل امیدوار است پس از سپری کردن یک دوره موفق قرضی در فلامینگو، به ایتالیا بازگردد، هرچند نراتزوری ترجیح می دهد که از این سناریو جلوگیری کند. در واقع در تابستان گذشته بود که اینتر با فلامینگو بر سر انتقال 16 میلیون یورویی گابیگل به علاوه 20 درصد از حق فروش این بازیکن به توافق دست یافته بود، اما این توافق از بین رفت، زیرا فلامینگو نتوانسته بود از نظر مالی راه حلی پیدا کند.

با توجه به درخشش گابیگل، اینتر می خواهد وی را با قیمتی بیشتر از آنچه که در تابستان گذشته در نظر گرفته بود به فروش رساند و مبلغی در حدود 20-25 میلیون یورو برای فروش وی در نظر گرفته است و اکنون فلامینگو برای حفظ وی مجبور به پرداخت آن است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا

جود بلینگام برنده توپ طلا خواهد شد.

طرفداری | جو کول، هافبک سابق چلسی و تیم ملی انگلیس، معتقد است که پاری سن ژرمن، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

جو کول که سابقه 7 سال بازی برای چلسی را در کارنامه خود دارد در گفتگو با TNT Sport در مورد قهرمانان لیگ برتر انگلیس و همچنین تورنمنت‌های مهم باشگاهی و ملی اروپایی صحبت و پیش‌بینی خودش را اعلام کرده است. از دید جو کول، جود بلینگام برنده توپ طلا در سال 2024 خواهد شد. در ادامه نگاهی به پیش‌بینی‌های جو کول می‌اندازیم.

قهرمان لیگ برتر انگلیس: منچسترسیتی برنده کفش طلای لیگ برتر انگلیس: ارلینگ هالند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ اروپا: آتالانتا قهرمان لیگ کنفرانس اروپا: استون ویلا قهرمان یورو 2024: انگلیس برنده توپ طلا: جود بلینگام پیش‌بینی‌های جو کول

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • تالاب دورگه‌سنگی نقده میزبان فلامینگو‌های مهاجر
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان