Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@17:49:33 GMT

اکران فیلم گانگستری با قمه‌کشی متوقف شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۶۱۷۷

اکران فیلم گانگستری با قمه‌کشی متوقف شد! +عکس

خبرگزاری مهر: به نقل از گاردین، در حالی که سینماهای زنجیره‌ای «وو» در بریتانیا در حال نمایش فیلم گانگستری «داستان آبی» بودند، حمله‌ای از سوی گروهی مسلح به قمه به سینما انجام شد که در نهایت موجب شد این فیلم از ۹۱ سینمای این زنجیره پایین کشیده شود.

این رویداد شنبه شب در بیرمنگام یکی از شهرهای مرکزی انگلستان و در یک مجموعه چند منظوره رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرمنگام دومین شهر پرجمعیت بریتانیاست و سینما به دلیل حضور خانواده‌هایی که هم‌زمان برای تماشای «یخ زده ۲» دیزنی در اولین آخر هفته اکرانش آمده بودند، پر از جمعیت بود.

برمبنای گزارش‌ها این هرج و مرج پس از آن شروع شد که در حین نمایش فیلم، گروهی که برخی از آن‌ها مسلح به قمه بودند وارد سینما شدند. در این وضعیت دیگر تماشاگران و به ویژه کودکان خانواده‌هایی که برای تماشای «یخ زده» آمده بودند، شروع به فرار و جیغ کشیدن کردند و اوضاع کاملا به هم ریخت.

پلیس بلافاصله وارد عمل شد و با استفاده از سلاح‌های الکتریکی سعی در متفرق کردن معترضان کرد و در نهایت ۵ فرد را که سن ۴ نفر آن‌ها زیر ۱۵ سال بود و یک جوان ۱۹ ساله را، دستگیر کرد. یکی از این افراد دختری ۱۳ ساله بود. در این ماجرا چندین افسر پلیس زخمی شدند و از گروه مهاجمان ۳ قمه و یک چاقو به دست آمد. انتظار می‌رود شمار دستگیرشدگان افزایش یابد.

«داستان آبی» که اوایل این ماه در لندن برای نخستین بار روی پرده‌های نقره‌ای رفت، توسط پارامونت در بریتانیا اکران شده و داستان دو دوست لندنی را روایت می‌کند که زندگی‌شان بر اثر خشونت نابود می‌شود. این فیلم را اندرو اونووبلو فیلمساز لندنی ساخته است که در یوتیوب به عنوان یک هنرمند رپ شناخته شده است. این فیلم برای گروه سنی بالای ۱۵ سال است.

این فیلمساز پس از ماجرا با انتشار پیامی گفت فیلمش نه درباره خشونت بلکه درباره عشق است.

پس از این ماجرا یک پیام تلفنی در شبکه سینماهای «وو» برای درخواست‌کنندگان این فیلم پخش می‌شود که حاکی از این است که نمایش فیلم «داستان آبی» دیگر در این زنجیره سینماها ادامه نخواهد یافت.

سخنگوی این شبکه سینمایی هم گفت که این تصمیم گرفته شده و فیلم دیگر در این زنجیره سینمایی نمایش داده نخواهد شد. وی تاکید کرد که سلامتی و ایمنی مشتریان و کارمندان این زنجیره مهمترین مساله برای آنهاست.

گفته شده پلیس با اسلحه‌های الکتریکی و سگ‌های پلیس بلافاصله وارد سینما شد و سعی کرد تا این گروه را از سینما خارج کند. یک شاهد گفته است نگرانی پلیس از مسلح بودن این گروه بود و روشن نبود که آیا گروه دیگری هم وارد عمل می‌شود و کار گسترش می‌یابد یا خیر.
کد خبر

منبع: فردا

کلیدواژه: قمه کشی سینمای بریتانیا عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز

جلسه‌ صحن مجلس جهت اقامه نماز ظهر و عصر ۲۰ دقیقه متوقف شد.

به گزارش ایسنا، جلسه نوبت صبح روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی با تصمیم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس جهت اقامه نماز ظهر و عصر متوقف شد.

نمایندگان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان) را در دستور کار داشتند و تنها ۸ مورد از اصلاحات مربوط به این لایحه باقی مانده بود که با تصمیم رئیس مجلس، ادامه رسیدگی به این لایحه به بعد از اقامه نماز موکول شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران