Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزمحمدی با اشاره به اینکه ۵۳۸ واحد صنعتی در نیمه نخست امسال به چرخه تولید بازگشتند، گفت: ۸۵ هزار واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «محمدعلی عزیزمحمدی» شب گذشته (دوشنبه 4 آذر) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما که به موضوع «راهکار‌های بازگشت واحد‌های صنعتی به چرخه تولید» اختصاص داشت، گفت: در نیمه نخست امسال و در شهرک‌های صنعتی بالغ بر ۵۳۸ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه ۸۵ هزار واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری هستند، افزود: حدود ۴۵ هزار واحد آن‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر هستند و پیش بینی ما بر بازگشت ۲ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید است.

 

وی با بیان اینکه ۸۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی در کشور احداث شده و فعال است گفت: ۲۳ درصد از واحد‌هایی که در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند از چرخه تولید بازمانده اند از این رو فعال کردن واحد‌های صنعتی از محور‌های اصلی وزارت صمت است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد بسیج هفته بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد اغتشاشات اخیر در کشور راهپیمایی اغتشاشات اغتشاشات اخیر در کشور راهپیمایی رونق تولید واحدهای تولیدی تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.
وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.
علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه